Wsparcie techniczne dla produktów HERE będzie udzielane przez zespół Nokia HERE

Kiedy Microsoft wiosną tego roku kupił od Nokii Dział Telefonów i Usług, w Umowie o Warunkach Przejściowych uzgodniono że Microsoft jest zobowiązany wspierać produkty HERE przez okres sześciu miesięcy od podpisania kontraktu. Okres ten upływa 26-ego października 2014 roku, kiedy okres przejściowy się kończy i wsparcie techniczne dla produktów marki HERE będzie udzielane przez zespół Nokia HERE.

Wsparcie techniczne jakich produktów jest udzielane przez Nokia HERE?

HERE posiada i wspiera platformy Windows Phone, Windows 8, Symbian, MeeGo, jak i produkty dostępne przez stronę internetową. Poniższa lista zawiera produkty i usługi, za obsługę techniczną których odpowiadać będzie HERE:

  • HERE Drive for Windows Phone 8
  • HERE Maps for Windows Phone 8
  • HERE Transit for Windows Phone 8
  • HERE City Lens for Windows Phone 8
  • Nokia City Lens for Windows Phone 7
  • Nokia Drive for Windows Phone 7
  • Nokia Maps for Windows Phone 7
  • Nokia Transport for Windows Phone 7
  • HERE Maps for Windows 8
  • HERE Maps for Nokia X
  • HERE Maps for mobile web
  • Nokia Drive for Symbian
  • Nokia Maps for Symbian
  • Nokia Public Transport for Symbian
  • Nokia Car Mode for Symbian
  • Nokia Drive for Nokia N9
  • Nokia Maps for Nokia N9
  • Nokia Nearby

Aby uzyskać pomoc dotyczącą tych produktów prosimy o bezpośredni kontakt z zespołem Nokia HERE na stronie here.com/help lub używając linku do Pomocy wewnątrz aplikacji.

Źródło: Nokia Support Discussions