Samsung prezentuje w nowej reklamie zacofanie produktów Apple

Uważam produkty Apple za dojrzałe i dopracowane w wielu obszarach. Tak czy inaczej każde urządzenie czy system posiada swoje zalety oraz wady w zależności od wymagań użytkownika. Trafiłem dzisiaj na reklamę telefonów firmy Samsung, której głównym celem jest wytknięcie firmie Apple wprowadzanie nowości na rynek ze zbyt dużym opóźnieniem.

W wielu przypadkach Apple wprowadza rozwiązania do swoich produktów, które były dostępne na długo przed ich premierą w urządzeniach konkurencji. Samsung postanowił zareklamować swoje telefony wytykając Amerykanom zbyt powolne wprowadzanie nowych rozwiązań do swoich produktów. Co ciekawe Apple często jest chwalone jako firma, która zrewolucjonizowała rynek wprowadzając swoje rozwiązania jako pierwsza podczas kiedy rozwiązania te były już dostępne dużo wcześniej w produktach konkurencji.

Powyższy film pokazuje ostatnie 10 lat, w trakcie których Apple zawsze było co najmniej dwa kroki za konkurencją. Rozwiązania takie jak wodoodporność czy bezprzewodowe ładowanie Qi pojawiło się w produktach Amerykanów dopiero w ostatnim czasie. Posiadacze telefonów iPhone w dalszym ciągu mogą pomarzyć o ekranie podglądu czy też o dodatkowym rysiku. Rozpoznawanie twarzy Face ID, które zostało wprowadzone do telefonu iPhone X również nie jest nowością ponieważ konkurencja korzysta z tego rozwiązania w takiej czy innej formie od kilku lat.

Czy zgadzacie się ze spojrzeniem firmy Samsung na produkty Apple? A może to właśnie Amerykanie wyznaczają trendy wprowadzając swoje rozwiązania w najnowszych telefonach iPhone?

  • Roger

    Tak, to jest prawda, Apple w ostatnim czasie boi się innowacji i wprowadza poszczególne funkcje dopiero po przyjęciu się ich na rynku.
    Jednak to nie zmienia faktu, że Samsung takimi reklamami trochę „przegina”, bo sam nie wymyślił tych „emejzing ficzerów” i wprowadzał je po konkurencji.

    • V3

      Oni od zawsze się gryzą. A karawana jedzie dalej 😁

  • Piotrek Jaworski

    U na nie będzie bo jest zakaz reklamy porównawczej. Dobry pomysł wykorzystania tego z czego iPhone jest taki dumny. Długiej kolejki po nic szczególnego.

    • Solar

      Widać kolego, że dawno studiowałeś. W naszym kraju obecnie taka reklama jest dozwolona, oczywiście pod pewnymi warunkami.

      • Roger

        Racja, reklama porównawcza od dłuższego czasu jest w Polsce dozwolona, lecz akurat ta, moim zdaniem, naruszałaby nasze przepisy.

  • Donald

    Ale jednak coś w tym jest co zaprezentował w tym filmie Samsung w odniesieniu do Appla porównując swój produkt do konkurencji z nadgryzionym jabłkiem na przestrzeni ostatnich kilku lat moim skromnym zdaniem.

  • Pyjter86 L950

    Zimnej beczki, jak jest z jakością zdjęć w telefonach Xiaomi, który model tego producenta polecacie??

    • Sam zrezygnowałem z zakupu Redmi Note 4 na rzecz starej Moto X Play. Tylko tyle mogę podpowiedzieć. Nowszych i wyższych modeli nie sprawdzałem. Pamiętaj, że gsmarena.com ma porównywarkę jakości zdjęć!

  • iPhone powinien słuszne zakpić z hasełka, jakim jest „innowacja!”. *Dopracowanie istniejących rozwiązań!* Dlatego stare iPhony nadal się sprzedają. Nie jestem fanem Apple, ale zły dotyk WP zmienił trochę moją perspektywę.

  • Mariusz Margiewicz

    W Apple naprawdę dobry jest marketing. I tutaj ogromny plus dla marketingowców odwalających kawał dobrej roboty dla tej firmy.
    Bo wcisnąć komuś tyle aparatów w takich pieniądzach z takimi rozwiązaniami (które konkurencja już miała dawno) to naprawdę wyczyn. Ale zawsze powtarzam. Jak są barany to trzeba strzyc. Bo co naprawdę poza logo i marketingiem stworzyło apple? Nakładkę na jakąś tam dystrybucję linuxa? Chyba to było jakieś FreeBSD !? Wyświetlacze robi bodajże samsung. Resztę też robią inne firmy.