Synchronizacja z kontem Google nie działa u niektórych osób w Windows 10 Mobile

Wygląda na to, że dodawanie nowych kont Google działa już poprawnie. Problem został rozwiązany. Treść oryginalnego artykułu znajduje się poniżej.

Od wczoraj docierają do mnie sygnały od naszych czytelników dotyczących nie działającej synchronizacji usług Google w telefonach z systemem Windows 10 Mobile. Problem pojawia się w momencie przywrócenia ustawień fabrycznych i jest niezależny od wersji systemu.

Logowanie Google na Windows 10 Mobile

Przy próbie dodania nowego konta Google otwiera się okno przeglądarki, w którym widoczny jest komunikat Twoja przeglądarka nie jest już obsługiwana. Zaktualizuj ją do najnowszej wersji. Użytkownik nie jest w stanie nic więcej zrobić. Każdorazowa próba dodania konta kończy się powyższym komunikatem. Przywrócenie kopii zapasowej również nie rozwiązuje problemu.

Microsoft jak do tej pory nie ustosunkował się do problemu zgłaszanego przez użytkowników. Jeżeli korzystacie z konta Google na Waszych telefonach to wstrzymajcie się z przywracaniem ustawień fabrycznych do momentu kiedy będzie znane rozwiązanie.

Jeżeli dotknął Was opisywany problem to możecie go zgłosić za pomocą aplikacji Centrum opinii. Dodatkowo możecie dołączyć do dyskusji na forum Microsoft Community.

Dziękuję wszystkim za informację!