Lumia 950 XL Dual SIM w rewelacyjnie niskiej cenie w sklepie Saturn

Co jakiś czas informujemy Was o nowych promocjach dostępnych w dużych sklepach z elektroniką. Dzisiaj przeglądając ofertę sklepu Saturn trafiłem na wyprzedaż ostatnich sztuk telefonu Lumia 950 XL w kolorze białym. Jeżeli się pospieszycie to możecie nabyć ten smartfon w cenie 1297 zł.

Lumia 950 XL Dual SIM w Saturn

Produkt znajduje się w sekcji Outlet, która z reguły zawiera urządzenia powystawowe lub pochodzące ze zwrotów. Tym razem jednak powodem promocji jest wyprzedaż ostatnich sztuk co wyraźnie zostało zaznaczone na stronie produktu. Smartfon został przeceniony z kwoty 1899 zł a to oznacza, że możemy zaoszczędzić aż 602 zł. Nie udało mi się znaleźć informacji o tym czy produkt jest pełnowartościowy, ale opis na stronie sklepu sugeruje, że jedynym powodem obniżki są ostatnie sztuki na magazynie.

Czy ktoś z naszych czytelników zdecydował się skorzystać z opisywanej promocji? A może udało Wam się znaleźć jeszcze lepszą ofertę?

  • lluukk

    na Boże Narodzenie 599 więc warto poczekać 😉

    • Obawiam się, że w grudniu ciężko będzie znaleźć ten model w sklepach, podobnie jak pozostałe telefony Lumia.

      • Hubert123454

        jak coś to z alegro kupisz, ludzie nówki wystawiają

        • nówki powypadkowe… dziękuję za allegro 🙂

          • lluukk

            dlaczego „powypadkowe” jest cała masa ofert na telefony z FV brane na przedłużenie umowy – sam taki kupowałem (L650DS), nawet często pudełka są zamknięte fabrycznie.

          • w takiej sytuacji to co innego

            miałem na myśli telefony używane m-c, „prawie” jak nowe

          • marcin

            To, że telefon był używany miesiąc i jest prawie jak nowy, wcale nie oznacza, że to powypadkowy model. Kupiłem przez allegro 3 lumie i żadnej nic nie dolega i bezproblemowo działają do dziś. Kwestia umiejętności wyboru oferty i sprzedawcy. Ja sprzedawałem swoją 925, miała 4lata, wyglądała i działała jak nówka. Czasem warto kupić miesięczny telefon jako używany, bo cena jest niższa. Kwestia tylko ile niższa od nowki

    • Aqua

      Raczej szybko się skończą i niedługo będzie można kupić tylko z drugiej ręki. Nowych nie będzie. Microsoft się wyprzedaje. Opaski Band 2 też sprzedał i brak informacji, czy będą następne Band 3. Iście diaboliczna strategia marketingowa. Cały świat stuka się po czole, co ci hindusi z microsoftem zrobili i co jeszcze zrobią, żeby dalej niszczyć. Nie zdziwiłbym się gdyby wielkie G wysłało do MS swoich agentów-niszczycieli 😉

    • taniej nie będzie

  • z kodem rabatowym Orange wychodzi 700 zł za ten telefon, w tej cenie aż żal nie brać

    ps w Saturnie jest 30 dni na zwrot, już jeden telefon bez problemu zwracałem potem w sklepie, dlatego warto zamówić sobie kurierem z odbiorem w domu, bo przy zakupie w sklepie niby tez jest 30 dni ale decyzja należy do kierownika i może się okazać że jednak zwrot nie zostanie przyjęty

  • Hubert123454

    I tak się nie opłaca, za tyle to lepiej kupić w tej cenie Huaweii P9 Lite.

    • p9 lite to zabawka w porównaniu do 950 XL, jedyna zaleta p9 to sklep google

      • Hubert123454

        lepsza zabawka, niż Lumia 950xl z systemem który nadal jest w fazie beta 😛

        • Windows Mobile zawsze był w fazie beta … pytanie co kto lubi

      • marcin

        Dołożyć troszeńkę i kupić mi5

        • zawsze będe powtarzal: zalezy co kto lubi, fani androida nie kupią Lumii nawet jak będzie za 199 zł

          • marcin

            Nie trzeba być fanem Androida żeby kupić porządny telefon

  • PS Drugi link już wyprzedany

    W opisie towaru jest wyraźnie zaznaczone: „Produkt pełnowartościowy”

    • Pasztor

      „Produkt pełnowartościowy” jest napisane nad linkiem do Lumii w normalnej cenie i do niego się odnosi (jest tak w każdym produkcie outletowym). Nie zmienia to faktu, że według opisu nic tym telefonom nie dolega.

      • nie, produkt pełnowartościowy jest napisane pod KUP TERAZ telefonu w outlecie

  • tridlle

    No cóż… Jak na sprzęt, któremu pozostanie właściwie funkcja telefonu i aparatu to nadal trochę drogo. Przynajmniej jak dla mnie.

    • ma jeszcze funkcję barometru, można go powiesić na ścianie i będzie podawać aktualną wartość HPa

      • tridlle

        Znam ładniejsze i zapewne dokładniejsze barometry, ale o gustach się nie dyskutuje.
        Niemniej to nadal za drogo.

        • ciśnienie akurat pokazuje bardzo dokładnie

          • tridlle

            Nie to jest tematem dyskusji. Chodzi o to, że i tak za drogo.

          • jak na telefon 5.7 cala z ekranem amoled 2K to tanio

            do przeglądania internetu sprawdza się lepiej niż tablet z androidem

          • tridlle

            Do przeglądania internetu to jednak się nie nadaje z tą ułomną przeglądarką.
            Mam co prawda Lumię 650, ale do internetu zdecydowanie wybieram tablet z androidem lub ipada mini. Przynajmniej mam wybór w przeglądarkach. W tej cenie można też kupić ipada mini z retiną i Nokię 108. I Chyba to nawet lepsze rozwiązanie

          • dla mnie chrome jest ułomny, na pc używam firefoksa i opery + edge

          • tridlle

            No i właśnie dlatego android jest lepszy bo jest i opera i firefox.
            To jeszcze bardziej potania Lumię.

          • na W10 jest też Monument Browser

          • tridlle

            Aż jedna przeglądarka więcej? Zresztą jakie też? Nie na głównych na rynku przeglądarek i nie ma tematu. Do internetu się nie nadaje na tle konkurentów.

          • Edge działa wyśmienicie, czego ci brakuje? wtyczek?

          • tridlle

            Działa fatalnie i na telefonie i na komputerze. Szczęśliwie na laptopie mam wybór.

          • józeeek

            Edge działa wyśmienicie? Na tej protezie przeglądarki nie da się czytać komentarzy pod waszymi artykułami.
            https://uploads.disquscdn.com/images/8d08cef454e2a7af2e8779d501a8b6e623f803779b10df04388ca55b183df164.png
            Lumia 640

          • Zmień ustawienia skalowania czcionki na standardowe. To nie wina strony ani Disqusa tylko ustawień skalowania w Twoim telefonie.

          • józeeek

            Lepiej, czyli to nie Edge a skalowanie nie działa do końca tak jak powinno. Dzięki.

          • Mobilny

            Osobiście cenię sobie również Maxthon Browser, jako alternatywę dla Microsoft Edge. Touch Browser z kolei wykazuje się szybkością przeglądania stron.

          • RDF3

            wszystkie przeglądarki to w środku edge, mają tylko zmienione interfejsy.

          • Mobilny

            Opera Mini bazuje bodajże na silniku Presto i nie jest oparta na IE, tudzież autorskim silniku Edge’a – EdgeHTML, zaś Maxthon Browser pracuje na WebKicie. Google Chrome na zielonym robocie również opiera się na silnikach innych przeglądarek (WebKit, później zastąpiony Blinkiem, czy Mozilla). W iOS-ie z kolei Google Chrome jest nakładką na Safari, z innym interfejsem i funkcjami Google.

          • RDF3

            przecież to edge z inną skórką.

          • RDF3

            długo tak myślałem i omijałem chrome, ale od miesiąca jest moją główną przeglądarką. poprawiono zarządzanie energią i teraz nie ma konkurencji.
            przekonały mnie rozszerzenia, w końcu robię z internetem to co ja chcę, a nie to co internet chce zrobić ze mną. 😉

          • RDF3

            co jest ułomnego w chrome?

  • marcin

    Nie dają za darmo, poczekam jeszcze?

    • Za darmo nie będzie, musi być chociaż symboliczny 1$ ;P

  • Ciężka sprawa z tymi Lumiami. Z jednej strony super okazja, z drugiej niejasna przyszłość W10M. Można dużo zyskać, ale i jest ryzyko utopienia sporej ilości kasy. Normalnie jak w grze na giełdzie 😉

    • Robert Kula

      Ryzyka nie ma bo telefony będą normalnie wspierane

      • zastanawia mnie jedno: co zrobią jak się skończą części do napraw gwarancyjnych?

        • Muszą tak zaplanować produkcję części zapasowych aby nie zabrakło. Jeżeli zabraknie to będą wymieniać na telefony Surface 🙂

        • Robert Kula

          To jest jak z samochodami, jakiś zapas muszą mieć

      • Tak, ale nie wiadomo, jaki będzie system. Na ten moment nie kupiłbym Lumii, a tym bardziej za ponad tysiąc zł, za dużo problemów, większych i małych. Ryzyko polega na tym, że nie wiadomo, czy system będzie miał błędy przemawiające za zmianą platformy, czy MS weźmie się do roboty i wraz z RS2 wypuści w końcu doskonały system jak 8.1.

        • słuchaj, na 950 XL już RS1 chodzi milion razy lepiej niż 8.1

          „doskonały system 8.1” to mit, nawet nie wiesz ile było problemów

          • Mogę nie wiedzieć, bo jestem mało zaawansowanym użytkownikiem. Ale na 8.1 chociażby kafelki Outlooka działałyvi powiadomienia były za każdym razem i to z dźwiękiem, a w W10M to nie działa. Może i doskonały 8.1 to mit, ale doskonały W10M RS1 to kit.

          • kafelki outlooka działają u mnie od lipca bez problemów, nie wiem, masz jakieś błędy systemowe w ustawieniach? może pora na hard reset? może to błąd związany z konkretnym telefonem?

            pisze jak działa na 950 XL i 930 : bezproblemowo, na innych telefonach może być znacznei gorzej

          • U mnie nie działają po aktualizacji do AU, ustawienia poprawne, HR były.

            A to są drogie smartfony, gdybym miał kupować Lumię, to 650, a ona jest zbliżona do mojej 640, więc pewnie W10M na niej nie działa najlepiej. A nie dam powyżej tysiąca za W10M.

          • masz 640 i to wyjaśnia sprawę, zobacz czy te same błędy sa na RS2 bez przywracania kopii

          • Nie chcę wchodzić RS2. Za duże ryzyko.

          • lukasik79

            Hej, co to znaczy, że „masz 640 i to wyjaśnia sprawę”? Mam 640 LTE i zauważyłem żeby telefon sprawiał problemy.

          • wombat

            A może mają zablokowaną pracę w tle, miałem ten problem z sms

          • Niestety nie. Po prostu nie działają.

          • RS2_14936

            Kalendarz działa od jakiegoś czasu dobrze na obu telefonach ale myślę, że to zasługa naprawienia aplikacji a nie systemu. W każdym razie jest ok.

          • Komu działa, temu działa ;p

          • RS2_14936

            Masz racje, ja bardzo długo miałem z tym kafelkiem problem, na tyle długo, że o nim zapomniałem i zainstalowałem tilles for outlook…..

          • Ja pobrałem testową wersję i nie działa mi ten najmniejszy kafelek, jest puste okienko, bez żadnej treści.

          • RS2_14936

            Ja mam ten największy i działa ok

          • A mały zobacz. Powinien wyświetlać dzień, nazwę dnia tygodnia i miesiąc, nie wyświetla nic. Pozostałe pokazują poprawną treść.

          • RS2_14936

            Mały nie dziala, teraz sprawdziłem..

          • A na małym mi zależy. Co jak co, ale płatne aplikacje powinny działać poprawnie. Podstawowa rzecz nie działa.

          • RS2_14936

            Nigdy na to nie zwróciłem uwagi bo kalendarz używam bardzo często i wolę mieć duży kafelek z kolejnością zadań. Kiedyś na to była promocja i kupiłem za parę złotych, uważam, że warto. Zgłoś im to, robią częste aktualizacje.

          • Robert Kula

            Szczególnie w 8.0 😛 Ciekawe czasy wtedy były

        • Robert Kula

          Póki co oficjalny system RS1 działa dobrze, przynajmniej na 950XL. RS2, który testuję, też chodzi bez większych zarzutów

    • Slevin

      Telefon w cenie w jakieś przystało go sprzedawać, to dobra opcja cenowa na teraz.

  • Wyprzedaż na całego oznacza konieczność pozbycia się zapasów magazynowych bo do tej pory Lumie schodzily słabo i poprawienia wyników po wyjątkowo słabych poprzednich okresach rozliczeniowych

    System bedzie rozwijany, o to nie trzeba się martwic, RS2 zmierza w dobrym kierunku

    Jedyną niewiadomą jest jest kwestia nowego sprzętu i aplikacji firm trzecich, jak również aplilkacji na rynek polski np. Groove

    • tridlle

      Ja mimo wszystko nie rozumiem jak można rozwijać system bez sprzętu. Na maszynach wirtualnych będzie pracował czy jak?

      • Microsoft nie ma problemu z dostępem do urządzeń więc tutaj nie widzę żadnego problemu. Gorzej z uczestnikami programu Windows Insider w Windows 10 Mobile – będzie ich coraz mniej.

        • tridlle

          Mam rozumieć, że będą go sobie sami używać w firmie? To co mi po takim rozwoju?

          • Nie wiem jak to rozumieć. Nie znamy wewnętrznych planów rozwoju systemu Windows 10 Mobile.

          • tridlle

            Skoro nie znacie to co piszecie o rozwoju?

          • Piszemy o tym co Microsoft podaje do publicznej informacji.

          • tridlle

            Ja piszę o tym co z tego wynika? Odpowiedź jest oczywista o czym niemal każdy użytkownik mobilnego windowsa przekonuje się każdego dnia.

    • Slevin

      RS2 obecnie nigdzie nie zmierza tylko połatali kilką błędów przy okazji dodając nowych. Plany i obietnice zostawmy. Bo ja też obiecuję dziewczynie że pozmywam naczynia.

  • rafi

    W sumie patrząc na inne sklepy czy allegro to okazja od 2 tygodni szukałem ale zwykłej 950, i ceny praktycznie takie same. Dobrze że wszedłem na stronę bo już przynajmniej zamówiłem

    • zbigniew M

      Ja próbowałem go zamówić to pokazuje mi błąd przy dodawaniu produktu do koszyka

      • rafi

        Mi się udało, mam nadzieje ? Teraz czekać aż wyślą

  • Są dwa scenariusze:

    negatywny: MS zwija w ogóle biznes produkcyjny

    pozytywny: MS zwija lumie po to by oczyścić pole i sklepy przed nową marką

    z tego co pisze Nawzil w tej chwili realizowany jest scenariusz nr 2, nie wiadomo tylko keidy nowe urządzenia zostaną pokazane

  • Łukasz

    Skoro Microsoft chce na siłę zakończyć sprzedaż lumii przed końcem roku to ja bym jeszcze poczekał tak na koniec listopada, początek grudnia. Gdzieś jakieś sztuki będą zalegać na magazynie i sądzę, że cena zejdzie poniżej tysiąca. Sam system na pewno będzie rozwijany, bo surface phony się pojawią. Tylko czy ludzie będą w stanie zapłacić ponad 3 kafle i więcej za telefony na których będzie pracował system, który ostatnio nazbierał dość negatywne opinie. Mam 2 lumie i kocham te telefony i wiem, że aktualna oficjalna wersja działa nie tak rewelacyjnie jak 8.1, ale już bardzo dobrze, i wierzę w to, że będzie coraz lepiej. Ale ktoś kto kupił 950/950XL po premierze i dał za nią ponad 3 kafle i wkurzał się na system od samego początku, który nie działał jak powinien to raczej drugi raz nie zaryzykuje i wybierze w tej samej cenie tel. z androidem lub iOS. Jednak niecałe 1300 zł za 950 XL to naprawdę spora promocja i sam mam na nią chrapkę :D.

    • rok temu wydano system w wersji beta TH2 .0, obecnie mamy RS1 i testowy RS2, bez porównania z zeszłym rokiem

      do tego w lipcu wypuszczono nowe firmware

      • Łukasz

        Dokładnie, dużo lepiej działa RS1 w porównaniu do TH2, tylko czy ludzie zaryzykują ponownie z Windowsem, bo maniacy Windowsa (w tym ja) na pewno 😀

        • Slevin

          Szok i niedowierzanie że w ciągu roku udało im się trochę poprawić system.

          • Łukasz

            Google nawet nie próbuje poprawiać systemu dla starszych telefonów i idzie na łatwiznę, wgrywa nowego andruta jedynie na nowe bardzo mocne flagowce by działał bez zarzutu. Niech się postara i wypuści androida 7.0 dla wszystkich telefonów z 4 rdzeniowym prockiem i 1 Gb ramu zobaczymy jak będą działały i ile będą go porawiać by działał jak należy. Tak to prawda, że android jest aktualnie bardziej dopracowany niż windows, ale nie zapominajmy o tym, że android ma 2 lata więcej niż windows. Więc należałoby porównywać obecnego RS1 do Androida 4.4.4, który umówmy się do najlepszych nie należał. Sam mam w domu LG z tym systemem i po 1,5 roku działa jakby miał 128MB Ramu :D. Porównując go do lumii, która ma takie same parametry na windowsie 10 to jest przepaść w działaniu systemu.

          • Slevin

            WM10 też nie działał na wszystkim, też odcięli telefony od aktualizacji a mieli ich kilka a nie kilka tysięcy modeli. Google dostarcza Androida i Sklep a czy producent telefonów zrobi aktualizację to już nie jego problem, w to samo idzie właśnie Windows 🙂

            Android Pierwsze wydanie 21 października 2008
            Windows Phone 7 2010 w lutym zaprezentowany w Barcelonie

            owszem prawie 2 lata różnicy ale nie zapomnijmy o tym że to tylko nazwa bo np taki Windows Mobile 6.0 jest z January 3, 2007

          • tridlle

            Oj, był jeszcze wcześniej 5 i 2003 SE. Jednak MS tak samo odciął tamte urządzenia jak i potem lumie z Win 7, 8, 8.1, a teraz z 10 kończąc ich produkcję.

          • Slevin

            Powinno się porównywać najnowsze oficjalne wersje czyli IOS10, Android 7, WM10 RS1, a to że są w tyle 2 lata czy ile tam szacujesz to przecież nikogo nie powinno obchodzić, mieli czas aby dogonić. Takie wersje porównać w topowych smartfonach i budżetowych.

          • Daniel Orzanowski

            Ale to nie google wgrywa ☺

    • Piotr Plenzler

      Nie wyjdzie żaden surface phone, bo Atomy na Apollo Lake (jedyne co by moglo sie nadawac do tel)są oficjalnie anulowane.

  • Dawid

    Czekam na 950 ds za 1k to wezmę:d

    • Zapłacisz tysiąc i zostaniesz z nieaktualizowanym telefonem.

      • Dawid

        Straszne

      • Dobrze wiesz, że to nieprawda. W przyszłym roku pojawią się aż dwie duże aktualizacje – RS2 oraz RS3.

        • Slevin

          Może ich być nawet 10, jeśli nic nie przyniosą to i tak będzie to bez sensu. Nie ilość aktualizacji świadczy o jakości systemu.

          • Właśnie chodzi o to, że to mają być aktualizacje, które wnoszą nowości i ulepszenia przede wszystkim do mobilnego systemu Windows 10.

          • Slevin

            Poczekamy, zobaczymy… O ile ludziom starczy cierpliwości. Jak już pisałem kiedyś warto będzie zerknąć na WM10 dopiero za jakieś 2 lata.

          • Chomiq

            A jaką mamy gwarancję że te nowości i ulepszenia będą funkcjonować w przypadku obecnych flagowców?

          • Kupujesz telefon ponieważ odpowiada Ci jego funkcjonalność w danym momencie a nie dlatego, że może w przyszłości dodadzą jakąś nowość. Obecne flagowce będą wspierane i otrzymają kolejne aktualizacje a jeżeli wraz z nimi pojawią się nowości to tylko będzie na plus.

        • Dobrze to ja wiem, że z puli aktualizowanych usuwane są sukcesywnie kolejne modele i wkrótce zostaną usunięte kolejne. Do tego nadchodzi zakończenie produkcji Lumii przez Microsoft. Do tej pory usuwanie modeli wiązało się z obraźliwymi dla klientów tłumaczeniami. Teraz będzie super PR-owe uzasadnienie na tacy. Jak chcecie kogoś przekonywać, że firma *o reputacji Microsoft z ostatnich dwóch lat* z tego nie skorzysta, to proszę bardzo…

          • Odcięli serię x2x i na tym się skończyło. Masz jakieś informacje odnośnie kolejnych modeli, które mają być odcięte?

      • Bzdura

        • RDF3

          MS ma długą tradycję natychmiastowego odcinania się od urządzeń, na których mu już nie zależy. w 2017 nikt już nie będzie się zajmował Lumiami.

          • to dla kogo robią RS2? po co? przecież to strata nakładów

          • RDF3

            tak, to czysta strata, ale oni liczą na wunderwaffe, czyli surface phony. które mają odmienić sytuację.
            coś jak Hitler w bunkrze w kwietniu 1945 – w obronie Berlina zginęły tysiące ludzi, choć wojna była przegrana już w 1943, ale on wierzył w cud.

      • tridlle

        To akurat nie problem o ile sprzęt działa w miarę. Problemem są aplikacje, których już jak na lekarstwo i będzie coraz mniej.

  • Mirosław Walczak

    Jakby miała androida to bym ją kupił.

    • pogadacz

      A po co komu samochód z silnikiem kosiarki…?

      • Mazda RX-7 oraz RX-8 posiada wspaniałe parametry 🙂

      • Mirosław Walczak

        Niektórzy mają odkurzacz zamiast silnika i nie narzekają xD

  • Nie rozumiem dlaczego użytkownicy dziwią się, że nowszy system działa wolniej na starszym sprzęcie. To przecież normalne. iPhone 4s z systemem iOS 9 to żółw i nie wiem czy w ogóle można do niego wgrać iOS 10. Nowszy system to większe wymagania i tak jest na każdej platformie.

    • może dlatego, że na PC Windows 10 działa szybciej niż 8.1 na starym sprzęcie? przynajmniej ja tak mam na laptopie

      • Ja kupiłem laptopa z fabrycznym W10 więc nie mam odniesienia.

      • Daniel Orzanowski

        To ciekawe 🙂 8.1 to najlepiej zoptymalizowany os ms od lat na zwykły hdd startuje tyle co 10 na ssd

    • Hubert Cumberdale

      „Nie rozumiem dlaczego użytkownicy dziwią się, że nowszy system działa wolniej na starszym sprzęcie.” – to była jedna z nielicznych zalet systemu od MS w stosunku do Androida. Tak było za czasów WP8.X, że nawet najstarsze Lumie po aktualizacji działały w zasadzie bez zarzutu. Ten pozytywny aspekt skończył się wraz z mulastym W10M.

      • Mimo wszystko uważam, że budżetowa Lumia z systemem Windows 10 Mobile działa znacznie lepiej niż budżetowy smartfon z systemem Android.

        • Piotr Plenzler

          Pracuje w telefonach na codzień. Obecnie nikt nie chce lumii i nawet byle manta za 350zl chodzi LEPIEJ od Lumii 550.

          • Nie piszemy o preferencjach kupujących a o działaniu systemu.

          • Piotr Plenzler

            Ekhm „chodzi LEPIEJ od Lumii 550.”

          • Musiałbym to zobaczyć na własne oczy. Na tę chwilę nie dam się przekonać, że Manta za 350 zł działa lepiej od Lumii 550.

          • byle manta wytrzyma 2 m-ce działania?

          • Piotr Plenzler

            Tak, byle matna wytrzyma 2 m-ce działania. Dla Twojej informacji TRIM w Androidzie został dodany już w 4.3 i od tamtej pory wszystkie urządzenia oparte o czystego androida nie będą spowalniać po czasie.

          • Piotr Plenzler

            A jeżeli chodzi Ci o to czy nadal będzie działać to nie wiem. Wiem, że Moto E 2gen która jest za podobne pieniądze działa idealnie juz od roku mojemu koledze.

        • tridlle

          Jako posiadacz Lumii 650 nie zgadzam się. Ten telefon to muł. Choćby w porównaniu do Lumii 535 na WP8.1. Ten sprzęt jest już praktycznie niesprzedawalny i stąd te rabaty.
          Natomiast xiaomi za 699zł chodzi jak burza. Do Moto za 599zł też nie mam zastrzeżeń.

          • Telefon Lumia 650 nie powinien więcej kosztować niż 500 zł z takimi parametrami. Tutaj MS mocno przegiął z ceną. Patrząc jednak na takie modele jak Lumia 550 czy 640 to w tej cenie Androidy wymiękają.

          • tridlle

            Ta cena to efekt panicznej wyprzedaży czego najlepszym przykładem jest ta promocja.
            Gdyby czołowi producenci sprzedawali swoje smartfony poniżej koszów to raczej Lumia 640 czy 550 już by tak ładnie się nie prezentowała.

          • LG G4 też spadło z 1999 zł do 1479 zł… to się nazywa czyszczenie półek i dotyczy każdego sprzętu

          • RDF3

            Akurat LG to taki Microsoft w świecie androida. 😉 wiecznie coś nie tak, wiecznie niedorobione i wiecznie ze stratą

          • tridlle

            Bądźmy poważni. Taka przecena to nie paniczna wyprzedaż minimalizująca straty.

        • Mariola

          Nie mam żadnego budżetowca z Androidem i nie miałam, mam XPERIA M5 z tym systemem (6.0) i jest bardzo szybka, płynna.

    • RDF3

      zachowajmy powagę. 😉 iPhone 4S to sprzęt z czasów lumii 800.

      • A jak iPhone 5 radzi sobie z iOS 10 o ile w ogóle go otrzymał?

        • tridlle

          Otrzymał i działa. A jak z Lumią 920 wydaną nieco później?

          • RDF3

            lumia 920 miała premierę w tym samym czasie co iPhone 5, który otrzymał teraz najnowszy system. o czym my w ogóle mówimy, to jest przepaść, jeżeli chodzi o wsparcie produktu.

          • Spokojnie. Spytałem tylko jak działa system iOS 10 w tym telefonie. Proszę o szczerą odpowiedź.

          • RDF3

            nie mam 5S więc nie wiem.

          • Daniel Orzanowski

            na 5c nie widze różnicy w prędkości do ios 9

          • tridlle

            Lumia 920 dostała 8.1 i na tym koniec, ale to akurat był i tak przyzwoity sprzęt. Gdzie są teraz pozycjonowane te produkty doskonale widać. Dlatego nie mogę już czytać tych bajek o tym rzekomym wsparciu. Jakim wsparciu pytam?

          • Daniel Orzanowski

            Nawet 5 dostała i tu kończy się rozmowa

          • Miałem Lumię 920 dawno temu. Teraz pewnie można ją kupić za grosze. Jestem ciekawy ile kosztuje teraz iPhone 5 🙂

          • tridlle

            Sprawdź w necie. Co więcej wersja 5s jest ciągle w sprzedaży. Lumii już prawie nikt nie pamięta.

          • Sprawdziłem. iPhone 5s jedyne 1400 zł. Telefon z września 2013. Gratuluję kupującym 🙂

          • tridlle

            Jest popyt. Działa, dostaje aktualizacje i co najważniejsze ma dużo aktualizowanych aplikacji. Reasumując, jest pod każdym względem wart więcej niż nowa Lumia 950, która jest zresztą tańsza.

          • wombat

            lumia lepszy aparat

          • tridlle

            No fakt, ale jakoś mu to nie pomaga w zdobyciu rynku.

          • wombat

            W Niemczech i Irlandii wyprzedane z oficjalnego sklepu MS

          • RDF3

            dziwne, żeby produkt z 2015 nie miał lepszego aparatu od tel z 2013. tym bardziej, że to technologia Nokii.

          • wombat

            dziwne że iPhone 7 nie ma lepszego aparatu niż zeszłoroczny flagowiec Samsunga.

          • RDF3

            ma lepszy niż S7.

          • wombat

            Chciałbyś

          • RDF3

            chciałem i mam. zdecydowanie lepsze algorytmy (samsung psuje wszystkie fotki chorym wyostrzaniem) i brak rozwalania krawędzi kadru. poza tym iPhone miażdży wszystko co jest na rynku żywymi zdjeciami. to też jest jeden z elementów aparatu.

            nie wspominam nawet o filmach, bo tutaj jest przepaść.

          • „rozwala wszystko na rynku” tak jakby nie podpatrzyli tego od Nokii

          • RDF3

            tak naprawdę pierwsze było HTC, ale tylko Apple potrafiło zrobić to dobrze. – tak, że się z tego z chęcią korzysta.
            wersja z lumii jest całkowicie bezużyteczna.

          • wombat

            Może pora się obudzić z snu

            Wiem że Apple jest dla ciebie najlepsze na świecie, ale bycie aż takim fanboy’em jest grubą przesadą.
            Telefony Apple są dobre i dużym plusem 7 jest to, że posiada fajne technologie innych producentów w 1 urządzeniu. Aparat ma świetny z tym także się zgadzam, ale nie najlepszy. Samsung zrobił lepszy i jak widziałem opinie lumia 950/xl także. Świadczą o tym porównania aparatów i kamer z różnych Firm które się tym zajmują. Video w iphone także nie jest tak powalające, bo dożyliśmy takich czasie że w flagowcach pomiędzy aparatami są bardzo male różnice, ale jednak w tym przypadku na korzyść samsunga.

            Algorytmy samsunga wyostrzają, ale robisz to gdy zdjęcia robi się w trybie auto raczej, i jest możliwość to wyłączyć, albo można ściągnąć inna aplikacje aparatu.

            Żywe obrazy były dawno temu i są nadal w lumiach, a także na androidzie więc nic specjalnego

          • RDF3

            „Żywe obrazy były dawno temu i są nadal w lumiach, a także na androidzie więc nic specjalnego”

            to jedno zdanie świadczy o tym, że rozmowa nie ma sensu, bo NIE MASZ ZIELONEGO POJĘCIA o temacie. sorry.

          • wombat

            Mam pojęcie i naprawdę nic specjalnego

          • RDF3

            to są kompletnie inne funkcje. inne czasy filmów, brak dzwieku w lumii, inny moment zrobienia zdjęcia, brak wsparcia przez programy do montażu itd.

          • wombat

            Nie mowie tylko o lumii, ale tak najważniejsza w aparacie jest ta funkcją

          • KrzysztofJS

            A może zawalczysz swoim iP7 z czymś takim. Dziś skupiłem się na dużej ilości Twoich wpisów, strasznie się nakręcasz z biegiem pisania, zupełnie jak kaznodzieja. https://uploads.disquscdn.com/images/4cbbff383f31c7c4a01c25d6dc2f4df2c727851e4e6d16a59a6a5f6f2437c3cd.jpg

          • RDF3

            nie zamierzam z tobą rozmawiać.

          • RS2_14936

            W rawie też tak wyostrza i są problemy?

          • RDF3

            ja nie twierdze, że S7 ma zły aparat, on jest inny i wielu osobom efekt jego pracy będzie sie podobał. generalnie wszystkie flagowce reprezentują zbliżony poziom.

            ale popatrz na to zdjęcie. ludzie wyglądają, jakby byli doklejeni – tak mocno ingeruje algorytm, zaobacz tez jak powyginany jest kadr (prawy dolny róg). coś co daje niezle efekty w słabym świetle, jednocześnie psuje zdjęcia zrobione w świetle normalnym. itd.
            http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/miekrzy/samsung_galaxy_s7/sample/4.jpg

          • RS2_14936

            Przecież to zdjęcie nie może być bez żadnej modyfikacji… Coś było przy nim manipulowane. Budynki się kładą a przy takiej odległości od obiektu to bardzo dziwne. Co do innych telefonów nie mam za bardzo porównania, 950 robi lepsze zdjęcia niż 640 ale to nadal telefon… Jak zobaczę jak i co można zrobić z rawem w 950 to będę może miał większe doświadczenie. Generalnie mało mnie interesują jakieś różnice czy to 950 czy S7 czy 7S. Pewnie wszystkie robią nieźle zdjęcia a nadal różnice będą bardzo zależały od fotografa 😉

          • RDF3

            to jest czyste zdjęcie z galaxy S7. a co do reszty, oczywiście sie zgadzam. i tak żaden tel. nie przeskoczy mojego Nikona. 😉

          • RS2_14936

            Powiem, że bardzo wyostrzanie jakoś mi na tym zdjęciu nie przeszkadza, ale musiałbym mieć identyczne z innych telefonów.

          • RDF3

            problemem jest to, że ludzie mogą teraz łatwo powiększać zdjęcia uszczypnięciami ekranu smartfona, kiedyś dostawało sie fotkę do ręki i oglądało całość. ta zmiana wymusiła postawienie na wyostrzanie detali, żeby zrobić lepsze wrażenie na kliencie.
            ja jednak jestem tradycjonalistą 😉 i oceniam całe zdjęcie – to całość kadru ma być odpowiednio doświetlona i skomponowana. takie plamy z ludzi i powyginania kadru po prostu mnie odrzucają.

          • RS2_14936

            Ale tymi błędami optycznymi z takiej odległości to jestem zdziwiony. Pewnie na 950 jest podobnie. Jak będę miał czas to potestuje kiedyś ten aparat 😉

          • RDF3

            zapewne będzie lepiej. Lumia ma lepszą optykę.;)

          • Patryk PowerUser

            ten sam*

          • RDF3

            Apple już nie sprzedaje, ani nie produkuje 5S. następcą jest niewiele droższy model SE (można kupić już za 1900-2100) z bardzo dobrymi podzespołami.

        • zbigniew M

          iPhone 5s otrztmał iOS 10 żona ma 5s uaktualniłem jej jest dużo nowości chodzi super ale ja wolę Windowsa 😉

        • Patryk PowerUser

          Lepiej niż L640 na W10M 🙂

    • Chomiq

      Może dlatego, że kiedyś WP słynął z tego, że działał równie dobrze na budżetówce jak na flagowcu i „nie zamulał”.

    • Ghost

      michal wiesz jak przywrócić starsze oprogramowanie do iphona?

      • Niestety stan mojej wiedzy o telefonach iPhone nie pozwala mi udzielić konkretnej i jednoznacznej odpowiedzi. Podejrzewam, że za pomocą oficjalnych narzędzi nie ma takiej możliwości a czy istnieją nieoficjalne to tego niestety nie wiem.

        • Ghost

          w ogóle dziwne te ugryzione jabłka no szkoda dzięki

          • RDF3

            nie kupuj, bo będziesz rozczarowany i tylko będziesz stękał na forach. piszę poważnie.
            to nie jest system dla ludzi przyzwyczajonych do prymitywnych systemów, jakichś plików przez BT, menadżerów i innych śmieci sprzed 10
            to produkt dla tych, którzy chcą świętego spokoju i wszystkich możiiwych aplikacji w najlepszych wersjach. no i najlepiej posiadać przy okazji Maka, bo wtedy wykorzystasz całą potęgę ekosystemu. 😉

          • czy na Maku pogram w Wiedźmina 3 albo Battlefield 1?

          • RDF3

            pograsz na konsoli. taniej i wygodniej.

          • wombat

            W battlefield wygodniej na myszce

          • Daniel Orzanowski

            Znam takich co wolą na konsolce w takie gry grac 🙂 co kto lubi

          • Patryk PowerUser

            Podzespoły „maka” nie pozwalają na grę w poważne tytuły.

          • RDF3

            zależy jakiego maka. „popielniczka” to nieaktualizowany od 3 lat niewypał, ale laptopy dałyby radę. tyle tylko, że nie pisze sie na macOS gier, nie ma takiej tradycji.

          • Patryk PowerUser

            Dla mnie podzespoły w maku pro skreślają go w swoim segmencie cenowym.

          • RDF3

            ja swojego retina MBP 13 kupiłem za 4900 i uważam, że to jest zajebista cena za taki sprzęt. 😉 nie kupiłbym niczego tańszego (ani nawet droższego), tej jakości z windowsem.

          • Daniel Orzanowski

            grafika 😀 ale serio kto normalny kupuje mb aby grać w gry … do pracy są genialne premiere na słabszym mb chodzi stabilniej niż w pracy na i7 16gbram i gtx 980

          • Patryk PowerUser

            Aplikacji w najlepszych wersjach… ciekawe 🙂

          • RDF3

            tak, iPhone dostaje pierwszy nowości i jakość pracy aplikacji jest lepsza, UI w iOS jest wygodniejsze – nie znoszę tych kretyńskich przycisków cofnij. itd.. Mam androidy – więc mam tez porównanie, dlatego kupiłem teraz kolejnego iPhona, a nie galaxy.

          • Patryk PowerUser

            No ja mam właśnie odwrotne zdanie na temat UX w iOS (nie mylić z UI). Operacje, które nie są dostępne przez 3dtouch odbywają się dużo dłużej niż na Androidzie. Jeszcze niedawno niektóre aplikacje musiałem ubijać, żeby dostać się do poprzedniego ekranu. Sam interfejs (teraz mówimy o UI) nie ma ładu i składu, jak w Windowsie. Nie ma wypracowanego standardu, nawet ustalonej palety kolorów nie ma, tylko wszystko takie nasrane. Widgety wyglądają tak, jakby ktoś zainstalował apkę robioną w piwnicy przez gimnazjalistę Tomka. Dużo marnowanej przestrzeni w wielu widokach. Ekran ustawień to jest dramat. Dlaczego tam są ustawienia zainstalowanych aplikacji? To jest moduł systemowy… Dlatego nie zmieniam telefonu na Apple. Może na okrągłą rocznicę w końcu ogarną system.

          • RDF3

            no to pięknie się różnimy. czasem biorę teraz moje starsze galaxy do ręki i klnę pod nosem, bo wszystko jest takie nielogiczne. 😉

          • Patryk PowerUser

            Dla mnie iOS jest nielogiczny :p

          • RDF3

            po kilku dniach z iOS zaczynasz czuć się jak w domu, a po miesiącu po wzięciu do ręki lumii, albo galaxy zastanawiasz się, jak do cholery mogłeś używać tego gó… 😉

          • Patryk PowerUser

            Właśnie po kilku dniach zacząłem się bardzo męczyć i byłem zachwycony jak odpaliłem znów Androida. 🙂

          • Daniel Orzanowski

            Jest sposób poczytaj a znajdziesz ☺ „google it”

      • RDF3

        nie da się. po wypuszczeniu nowej wersji iOS i po tym jak zrobisz update, jest tylko kilka dni na powrót, a później ta możliwość jest blokowana.

        • Ghost

          i dlatego wybieram teraz tylko MS

          • RDF3

            nie wiem dlaczego ma to jakiekolwiek znaczenie, ale skoro wolisz gorszy produkt, to tylko twoja sprawa. 😉

  • Aqua

    Jest i biały i czarny na stronie Saturna, ale oba linki nie działają i nie można już kupić tych telefonów. Być może poszły jak ciepłe bułeczki 🙂

    • Link 1: Błąd przy dodawaniu produktu do koszyka

      Link 2: TOWAR WYPRZEDANY

      • Aqua

        Co ciekawe, nadal można kupić za 1899 zł, a więc to nie jest wyprzedaż ostatnich sztuk, ale outlet z wystawy, porysowany, albo coś takiego.

        • to, że są opcje po 1899 zł nie znaczy, że można je kupić, raz zamówiłem towar, zapłaciłem, a potem się okazało że jednak nie ma… i 2 tygodnie czekania na gotówkę

        • artur

          Bylem tam wczoraj w złotych i dwie sztuki które pokazał mi sprzedawca miały naruszone folie i doszczętnie rozładowane baterie. Odpuściłem.

        • Chomiq

          Media i saturn słyną z przekrętów w kwestiach promocji. A to niby promocja jest, ale na stanie nie mają. Znaczy nie mają w cenie promocyjnej, ale w normalnej jak najbardziej.

        • DzieX

          Poczekam, poczekam 😉

  • Kontrast
    • Slevin

      To było od dawna 🙂 chyba że nie działało Ci wcześniej 🙂

      • Kontrast

        Chyba nie działało ale niepotrzebnie chowałem do pawlacza spodenki:)

        • Slevin

          Fakt, dość ciepło 😀

          • tridlle

            Prognoza równie optymistyczna jak przyszłość Windows Mobile.
            Ciekawe czy tak samo oderwana od rzeczywistości?

        • Chomiq

          Gdzie taka prognoza, u mnie pizga złem. Jutro 10.

          • RDF3

            w świecie Microsoftu zawsze świeci słońce. 😉

  • Niedostępne.

  • Jarek

    Typowy chwyt stosowany w tym sklepie. Niby ostatnie sztuki niby wyprzedaż. Dostępny jest w nieograniczonej ilości tylko, że za 1899 zł. To samo robi ten sklep dla idiotów. Jeden właściciel.

    • Grzesiu

      Racja

  • Kaisunaj

    Kupił ktoś w promocyjnej cenie i dostał już tą 950XL z Saturna?

  • Damian Pizoń

    czy mimo takiej dziwnej sytuacji w10m opłaca się kupić w przyszłości L950XL?