• Google
  • Komentarze: 9

Organizuj dzień z aplikacją Lista zadań Google dla urządzeń Android

Google udostępnił nową aplikację do zarządzania zadaniami pod nazwą Lista zadań Google: łatwo planuj i osiągaj cele. Dzięki aplikacji możemy w szybki i łatwy sposób dodawać nowe zadania, ustalać terminy oraz konfigurować powiadomienia. Jest to bezpośrednia konkurencja dla aplikacji Microsoft To-Do.

Szybkie dodawanie zadań z dowolnego miejsca

  • Twórz listy najważniejszych zadań do wykonania.
  • Przeglądaj, edytuj i porządkuj zadania na dowolnym urządzeniu, gdziekolwiek jesteś.
  • Zadaniami tworzonymi w Gmailu lub Kalendarzu w przeglądarce możesz zarządzać na urządzeniu mobilnym.

Dodawanie szczegółowych informacji i tworzenie podzadań

  • Dziel zadania na podzadania.
  • Dodawaj szczegółowe informacje o sprawach, na których musisz się skupić.
  • Edytuj szczegóły zadań w miarę postępów pracy.

Wyświetlanie zadań utworzonych z e-maili

  • Twórz zadania bezpośrednio z e-maili w Gmailu.
  • Wyświetlaj zadania na panelu bocznym Gmaila.
  • Przechodź z zadania do e-maila, na podstawie którego zostało utworzone.

Ustalanie terminów i konfigurowanie powiadomień, by o niczym nie zapomnieć

  • Ustalaj terminy, by wykonać zadania na czas.
  • Porządkuj zadania według daty lub nadawaj im priorytety metodą przeciągnij i upuść.
  • Korzystaj z wygodnych przypomnień o terminach.

Lista zadań jest częścią pakietu G Suite

  • Korzystaj z zaawansowanych, inteligentnych aplikacji Google w swojej firmie.
  • Zapewnij wszystkim pracownikom dostęp do przydatnych statystyk i analiz danych dzięki narzędziom AI od Google.
  • Łatwo kontaktuj się ze swoim zespołem w ramach jednego pakietu narzędzi, który obejmuje m.in. Gmaila, Listę zadań i Kalendarz.

Aplikację możecie pobrać bezpłatnie na Wasze urządzenia z systemem Android 4.1 lub nowszym. Zapraszam do pobierania za pomocą tego odnośnika. Jakie są Wasze pierwsze wrażenia z używania menadżera zadań od Google?