Dodawanie kont Google oraz synchronizacja kalendarza i kontaktów działa już poprawnie

Ostatnio informowaliśmy o problemach z synchronizacją kont Google na telefonach z systemem Windows 10 Mobile. Użytkownicy nie mogli dodawać nowych kont oraz synchronizować kalendarza i kontaktów. Wygląda na to, że problem został rozwiązany.

Do tej pory każda próba dodania nowego konta kończyła się informacją o konieczności skorzystania z nowszej przeglądarki internetowej. Pojawiły się nieoficjalne sposoby ominięcia problemu jednak w dalszym ciągu użytkownicy nie mogli synchronizować kalendarza oraz kontaktów.

Logowanie Google na Windows 10 Mobile

Otrzymałem kilka informacji od naszych czytelników, że z powodzeniem dodali nowe konta oraz zsynchronizowali kontakty i kalendarze. To oznacza, że po kilku dniach awarii udało się rozwiązać problem.

Dajcie znać czy możecie dodawać nowe konta Google oraz czy poprawnie działa synchronizacja zawartości na Waszych telefonach z mobilną dziesiątką.

Dziękuję wszystkim za informacje!