Aplikacja INGMobile może nie działać w systemie Windows Phone 8.1

Wczoraj zaktualizowałem oprogramowanie mojego telefonu do wersji Lumia Cyan. Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że aplikacja INGMobile nie uruchamia się. Aplikację wgrałem ponownie do telefonu ale niestety nie dało to żadnego rezultatu. Spojrzałem na recenzje w sklepie i okazało się, że użytkownicy Lumii 630 również wyrażają tam swoje niezadowolenie z powodu nie uruchamiającej się bankowości mobilnej.

INGMobile Windows Phone 8.1

Przy próbie uruchomienia aplikacji na telefonie Nokia Lumia 1520 z systemem Windows Phone 8.1 i oprogramowaniem Lumia Cyan pojawia się fioletowy obraz – widoczny na zrzucie ekranu po prawej stronie.

Co ciekawe aplikacja działała z powodzeniem na systemie Windows Phone 8.1 PfD oraz Windows Phone 8.1 Update 1 PfD a teraz po wgraniu systemu WP8.1 Lumia Cyan przestała działać. Podejrzewam, że powodem jest przywrócenie ustawień fabrycznych, które wykonałem po aktualizacji do wersji Cyan. Problem z aplikacją zgłaszają również posiadacze telefonów Nokia Lumia 630, które fabrycznie posiadają system Windows Phone 8.1 z oprogramowaniem Lumia Cyan.

Wnioski? Aplikacja powinna działać w dalszym ciągu jeżeli aktualizujecie telefony do wersji Lumia Cyan (WP8.1) za pomocą OTA i nie wykonacie przywracania ustawień fabrycznych. Niestety posiadacze telefonów Nokia Lumia 630 i Nokia Lumia 930 nie mogą obecnie skorzystać z aplikacji.

Niestety jedyną odpowiedź jaką udało mi się pozyskać z banku ING to informacja, że aplikacja obecnie nie działa na telefonach z systemem Windows Phone 8.1 i termin wprowadzenia aplikacji nie jest obecnie znany.

Czy macie problemy z aplikacją INGMobile po aktualizacji Waszych telefonów do najnowszej wersji Windows Phone 8.1 (Lumia Cyan)?

Źródło: własne, ING Bank Śląski