Windows 10 Mobile Build 14936 dostępny w szybkim kręgu Windows Insider

Microsoft udostępnił dzisiaj kolejną aktualizację systemu Windows 10 Mobile w programie Windows Insider. Uczestnicy zapisani do szybkiego kręgu już teraz mogą pobrać drugą aktualizację z rozgałęzienia Redstone 2 o numerze Build 14936. Pierwsza kompilacja udostępniona dokładnie dwa tygodnie temu posiadała numer Build 14926.

Windows 10 Mobile Build 14936

Jakie wprowadzono ulepszenia?

  • Naprawiono błąd z niewidoczną klawiaturą, która uniemożliwiała odblokowanie telefonu po wyłączeniu i włączeniu telefonu.
  • Naprawiono błąd z niewidoczną kartą SIM na niektórych telefonach.
  • Naprawiono błąd z funkcją mobilny hotspot, która działa tylko za pierwszym razem a kolejne próby włączenia kończyły się niepowodzeniem.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał instalację nowej kompilacji na telefonie Lumia 650 wyświetlając błąd 0x80188308.
  • Naprawiono błąd z aktualizacjami niektórych kompilacji, które kończyły się błędem 800703ed.
  • Naprawiono błąd z zamykaniem centrum akcji. Teraz można zamykać centrum akcji przeciągając palcem w dowolnym, pustym miejscu.
  • Naprawiono błąd, który powodował niespodziewane wyświetlanie logo aplikacji po obejrzeniu powiadomienia w centrum akcji.
  • Naprawiono błąd w telefonach z fabrycznym systemem WP8.1 jak Lumia 930 czy Lumia 1520, który powodował brak przełączania przychodzących połączeniach na podłączone słuchawki.

Znane błędy:

  • Instalowanie niektórych aplikacji na karcie pamięci zakończy się niepowodzeniem (WhatsApp, Facebook, Messenger, WeChat). Jako tymczasowe rozwiązanie należy instalować aplikacje w pamięci telefonu.

Pamiętajcie, że opisywana aktualizacja jest dostępna wyłącznie dla uczestników programu Windows Insider, którzy są zapisani do szybkiego kręgu aktualizacji (Fast Ring). Jeżeli planujecie dopiero przystąpić do programu Windows Insider to zapraszam do naszego poradnika dla początkujących. Jeżeli nie jesteście pewni jaki krąg wybrać aby otrzymać najnowszą wersję systemu w programie Windows Insider to zapraszam do tego artykułu.

Źródło: Microsoft

  • krzysiek
  • Niestety tym razem również nie zostały wprowadzone żadne nowości w RS2. Lista z poprawionymi błędami jest długa, ale mimo wszystko liczyłem na jakieś nowości.

    • krzysiek

      Jeśli chodz o błędy to nie jest tak źle. Przynajmniej u mnie (950) to drobiazgi. Po przywróceniu ustawień samoistne restarty ustały 😀. Reszta to drobiazgi. Bateria półtora dnia da rade

      • Tosiekbu

        mi bateria w poprzedniej wersji (RS2) trzymała przy średnim użytkowaniu dwa dni 🙂

        • Patryk Ciechanowski

          735 przy wyczyszczonych apk w tle trzymala od 100 do wylaczenia 29h bez nadmiernego oszczedzania czyli miedzy innymi dane wlaczone

  • Tosiekbu

    kafelek twierdzi uparcie że dziś 30 piątek mimo poprawnej daty w systemie 🙂

    • RS2_14926

      To raczej problem aplikacji, u nie od dziś działa do teraz ok. Zobaczymy jutro 😉

    • Spróbuj odpiąć i ponownie przypiąć kafelek do ekranu startowego.

      • Robert Kula

        U mnie zamiast aktualnej daty pokazuje daty kolejnych wydarzeń. Dziwne to trochę. Raz jest 1, raz 2…

      • Tosiekbu

        u mnie pomogło odinstalowanie kalendarza i jego ponowna instalacja kafelek wrócił na 29 ciekawe co z dniem jutzejszym

  • RDF3

    za bardzo nie rozumiem tych wydań. w jednym coś psują, w następnym naprawiają i tak w kółko. nic z tego nie wynika.
    czy może tylko ja czekam na jakieś nowe pomysły, rozwiązania, ficzery?

    • Patryk Ciechanowski

      z mojego punktu widzenia wyglada to podobnie ale spojrzmy na to tak ze jednak troche roznych modeli posiada MIcrosoft i z tego to moze wynikac 😀

      • RDF3

        one sa identyczne. mi brakuje bardziej inteligentnego podejścia do systemu. np. mam link to twittera i system zamiast twittera otwiera przeglądarkę. – nonsens

  • Patryk Ciechanowski

    Migrowanie danych zobaczymy czy warto poczekac bo ostatni build troche namieszal w 735 😀 zaraz dam znac czy moje bledy ustaly 😀

  • ViktusYT

    Znalazłem „nowość”. W ustawienia -> system -> pamięć można teraz zmienić lokalizację zapisywania map offline

    • Do tej pory możliwość zmiany lokalizacji znajdowała się wyłącznie w ustawieniach map: Ustawienia > System > Mapy offline > Lokalizacja przechowywania.

      • Robert Kula

        Wydaje mi się że odnośnik z pamięci do map już był wcześniej

        • Do tej pory był odnośnik a teraz jest możliwość zmiany bez konieczności przechodzenia do ustawień map.

      • ViktusYT

        Wiem, ale teraz dali razem ze wszystkim związanym ze zmiana domyślnej lolkacji zapisu

  • Patryk Ciechanowski

    Nowe wiadomosci dalej mi sie niestety nie wyswietlaja w centrum powiadomien dopiero po wejsciu w aplikacje moge je odczytac ….. przykry blad

  • Damian

    Pytanie 🙂 Mam Lumię 735 w Release Preview. Warto przejść na szybki krąg??

    • Tosiekbu

      U mnie działa stabilnie wiadomo drobne błędy się zdarzają, w razie czego wracasz bez problemu do podstawki 🙂

      • Patryk Ciechanowski

        a jak masz z wiadomosciami wyswietlaja ci sie w powiadomieniach ?

        • Tosiekbu

          tak wszystko ok nie robiłem HR lumia 640 lte

          • Patryk Ciechanowski

            czyli nie zostaje nic jak zglosic i czekac 😀

    • Patryk Ciechanowski

      szczerze jesli lubisz niespodzianki nie zawsze na plus to smialo

    • Michał Jasiński

      Mam L930 i też się zastanawiam i nie wiem choć byłem w szybkim kręgu, ale nie czułem różnicy.

    • Patryk Ciechanowski

      stabilnosc systemu i naprawde wydajna praca baterii 🙂 to powinno przemowic za wlaczeniem sie do szybkiego kregu 😀

      • PrzemekG

        Potwierdzam. Tak to już jest w Microsoft, że wersja wczesno rozwojowa i testowa działa o stokroć lepiej niż oficjalne (stabilne) wydanie:)

        • Patryk Ciechanowski

          Bo wszystko idzie do przodu 😀

          • Tosiekbu

            Ładnie to idzie do przodu również jestem zadowolony chociaż jak przypomnę sobie testy w10 (wczesne początkowe ) to naprawdę czasami pokaz slajdów 🙂

          • Patryk Ciechanowski

            Dokladnie lepiej okreslic sie tego nie dalo 😀 doslownie pokaz slajdow 🙂 heh a dopracowac system stabilny i wydajny na naprawde duza ilosc niby takich samych a zarazem roznych urzaden to niestety nie jest kilka miesiecy a lat 😀

          • Tosiekbu

            Dokładnie wszystko wymaga czasu lepiej nawet jak czasami opóźni się wydanie o kilka dni, jak na wersje testowe jest naprawdę dobrze

          • Patryk Ciechanowski

            dlatego wszystkim narzekajacym trza przypomniec ze jest to wersja TESTOWA jezeli nie pasuje to nie pchajcie sie w insiderpreview a czekajcie do wyjscia finalnej wersji 😀 pozdrawiam

          • Tosiekbu

            dokładnie tak stąpamy czasami po nieznanym lądzie

        • Robert Kula

          Czyli jednak coś tam robią w tym ms 😛 i mimo krótkiej listy zmian cały czas coś w kodzie ulepszają

    • Damian

      Muszę w takim razie porządnie się zastanowić 🙂

  • Patryk Ciechanowski

    szczerze jesli lubisz niespodzianki nie zawsze na plus to smialo 😀

  • notonlypierogi

    I nad tym pracowali 2 tygodnie…?
    Gdzie te nowości? Dona się wyczerpała i znów czas na nowego szefa działu Insider?

    • janusz958777

      Tak

    • Dona w tej chwili jest na sesji Ignite

      • notonlypierogi

        I to tłumaczy brak nowości, no tak, wielkie dzięki za informacje

        • wcześniej zajmowała się pomocą dla bezdomnych insiderów, czy coś w tym stylu

          • Slevin

            W sumie nie będzie nowości w windows 10 mobile, ale świat stanie się lepszy dzięki Pani Donie. To zawsze jakiś plus.

          • Chomiq

            Lepiej żeby trochę popracowała nad W10M bo jak tak dalej będzie to będą organizować pomoc dla bezdomnej Dony.

  • dominik

    I teraz 2 tygi czekania znowu

  • Michał Jasiński
    • Lumia 930 zatrzymała się w czasie

      • KrzysztofJS

        A na mojej kalendarz poprawnie pracuje nawet kafelek bez zarzutu, czyli nie zatrzymała się w czasie.

    • Borys

      Za tę cenę można było ją kupić bez problemu we wrześniu 2015. Ja swoją nabyłem w grudniu 2015 za 1100. Egzemplarz fabrycznie nowy w zaplombowanym opakowaniu. Dzisiaj już nie jest warta ceny, którą przytoczyłeś.

      • KrzysztofJS

        Za tą cenę nabyłem jak pamiętam w lutym lub marcu 2015, może i nie jest warta tej ceny („rynek”) ale warta jest aby ją posiadać, choć nie jest bez wad.

        • Borys

          Jak najbardziej warto posiadać L930( kto ma ten wie) ale wejść w jej posiadanie teraz i za ponad 1,6 k byłoby co najmniej nierozsądne, biorąc pod uwagę fakt za ile będzie można kupić np. 950 rok po premierze.

          • KrzysztofJS

            Nie najlepszy pomysł to ramka i trochę toporne wykończenie slotu USB. Może to złudzenie, ale „goła” wydaje się wypadać z ręki.

  • Konrad

    Nie wiem czy to jest jakaś nowość czy to może już jest od dłuższego czasu w RS2. Chodzi o pozycje Pliki Tymczasowe w ustawieniach pamięci urządzenia. https://uploads.disquscdn.com/images/c5b1c86ce7cdeea4dc0e0e7fdc35a9e67eb9fef4867ab773386b5e3e4f89ba84.png https://uploads.disquscdn.com/images/7a4195ee6b169f2504e2f52fc538f6c15522131bceda4c8d01ca08f97533b0ae.png

    • NadirridaN

      W RS1 nie mam ikonek z pierwszego zrzutu, drugi screen tak samo wygląda.

    • Robert Kula

      Było wcześniej bo kiedyś przypadkiem na to trafiłem. Chyba od początku RS2

      • Konrad

        Okej 😉

  • Mateusz

    Witam, może tutaj ktoś będzie wiedział jak mi pomóc, zresztą zapewne nie tylko mi. Kupiłem laptopa, parametry myślę przeciętne, ale raczej lepsze niż gorsze 😀 Jestem graczem League of Legends, grywam ze znajomymi od czasu do czasu, i odkąd mam owy sprzęt, nie mogę grać. Wszystko jest dobrze do czasu, kiedy nie zacznie się rozgrywka. Do gry ładuję jako jeden z pierwszych, a później bum! kmputer się zacina, z głośników wydobywa się przedziwny dźwięk, pomaga tylko dłuższe przytrzymanie przycisku zasilania, czyli wyłączenie. Pogrzebałem, posprawdzałem, wszystko wina svchost i użycie dysku na poziomie 100%, czasami nawet podczas postoju komputera dysk jest katowany przez ten proces, zakończyć się nie da, nie wiem jak się z tym uporać. Dodam, Windows 10 Home, wersja 14393.187. Oglądałem filmy na Youtube, szukałem w sieci, nic nie pomogło. Jak żarło dysk, tak żre dalej. Forza 6 Apex to samo, kiedy odpali svchost, dysk 100%, gra się wyłącza (całe szczęście że tylko tyle)

    • Slevin
      • Mateusz

        Dzięki, jutro zrobię i dam znać.

    • Patryk Ciechanowski

      Mateusz najprawdopodobniej gdzieś w plikach gry jest ukryty jakiś robal nie wiem dokładnie o co chodzi ale tez tak miałem z swoimi grami na PC po prostu zzeralo nie dość ze pamięć fizyczna to i nie wiadomo czym zapychało twardy dysk. Nie pomagały ani antywirusy ani żadne aplikacje do czyszczenia lub wykrywania robactwa. Ale znalazłem rozwiązanie reinstal systemu najlepiej spowrotem na 10 z zaznaczeniem opcji usunięcia wszystkich dotychczasowych plików niestety mój sprzęt tylko to uratowali może ktoś ma inne rozwiązani Moja rada dla ciebie pogrzeb po górach popytaj ludzi i w ostateczności skorzystaj z mojej rady
      Powodzonka 😃

    • Czyli Forza działa ok do czasu jak svchost nie zacznie mielić? Skoro Forza działa, to masz w miarę mocny sprzęt. Z tym svchostem to ciężko coś powiedzieć, to taki worek na wszelakie systemowe procesy. Jak system preinstalowany, to pewnie masz trial jakiegoś antywirusa, wywal go i zostaw Defendera.

      • Mateusz

        Dostałem McAfee na rok, powinienem go usunąć i zostawić Defendera? Dokładnie, Forza działa do czasu aż svchost nie zacznie katować dysku, wtedy się wyłącza, na szczęście bez żadnego crashowania kompa.

        • Myślałem, że masz nic nie warty trial na miesiąc. To może dla testu wyłącz go na czas gry.

          • Mateusz

            Niestety nie pomogło. Skorzystałem z opcji reinstal systemu, grę wywaliłem. Szkoda komputera.

  • Jan Matejko
    • Slevin

      Jak można zepsuć podstawową i tak prostą aplikację jak kalendarz? NO JAK!?

      • Jan Matejko

        Widac mozna. Nie ogarniam tego. Mam funkcje przenoszenia w czasie.

        • Slevin

          Uważaj żeby budzik Ci zadzwonił jak masz ustawione dni tygodnia, bo może wg tego jutro będzie niedziela i nie zadzwoni…

          • Jan Matejko

            Oby nie, ale mam swoj prywatny budzik. Drugi restart podczas wlaczania pogody. Faaaajnie

          • Robert Kula

            U mnie pomogło wejście do kalendarza, odhaczenie wszystkich kalendarzy, zaznaczenie ponownie ptaszkiem i wyjście. Teraz to jest kafel 😀 https://uploads.disquscdn.com/images/735accfefef50edd4bdccc09c5e395be248af19cca2024debe5a8a9b97acb9df.png

          • Jan Matejko

            Stary, probowalem I nie dziala. Problem w tym, ze na malym kaflu jest 1 paz, na srednim 29/30 co odswiezenie kafla, a na duzym mix zycia.

          • Patryk Ciechanowski

            Strasznie to poplatane… a jakie macie modele ?

          • Jan Matejko

            640/950 .

          • Patryk Ciechanowski

            Najswiezsze komentarze sprawdzac 😀

          • U mnie nie pomogło. W dalszym ciągu widnieje sobota.

          • Robert Kula

            No to już sam nie wiem bo próbowałem odpięcia, wchodziłem w opcje, w końcu odłączyłem urodziny outlook i podpiąłem z powrotem i kafel się naprawił

          • Po dzisiejszej aktualizacji Poczty i Kalendarz kafelek działa już poprawnie.

    • RS2_14926

      Dziwne, parę osób to zgłasza ale mnie problem ominął i jako, że w kalendarzu mam prawidłowy dzień dziś wybieram się do pracy ;(

      • Jan Matejko

        U mnie nie dziala nadal, polowy opcji w menu nie mam. Smutek.

  • Robert Kula
  • Robert Kula

    Ciekawa opcja w zdjęciach podczas usuwania. Poprawcie, jeśli już było wcześniej https://uploads.disquscdn.com/images/b47dcfda4f98679109f67191192070bcd874667b36c772acbcda288ea2bdc0b9.png

    • ViktusYT

      To doszło wraz z jakaś aktualizacją zdjęć i chyba jest tez na oficjalnej wersji

      • Chomiq

        Dokładnie, weszło w tej ostatniej aktualizacji Zdjęć która wprowadziła „nowy” interfejs.

    • Mirosław Walczak

      Ta opcja jest dostępna w stabilnym wydaniu 14393.189. Była też dostępna w poprzednim buildzie.

  • krzysiek

    Czy zmiana logo coś oznacza? Z kolorowego na czarne. Teraz zostały tylko czarne ramki. 😉

    • Logo zmieniliśmy już jakiś czas temu. Wczoraj jedynie odświeżyliśmy logo na FB. Nowe logo to jeszcze więcej ciekawych artykułów i jeszcze więcej aktualnych informacji 🙂

  • Mirosław Walczak
  • Mariusz

    Czy ktoś instalował ten build na 950 XL DS? Jak się sprawuje?

    • Na tę chwilę nie widzę różnicy w porównaniu do 14926.

  • jasza

    Nie w temacie, ale w googlach nie znajduję. Czemu w Lumii 625 nie można zainstalować 10tki poprzez insider ?

    • Microsoft zablokował możliwości instalacji W10M na telefonach niedopuszczonych do oficjalnej aktualizacji.

  • lukasik79

    A ja zauważyłem taką funkcję: https://uploads.disquscdn.com/images/8e9cb0ebbd2822c293f3492657c8b0a39fa49ce3458953a4dd2736ff919220e7.png

    Możliwość zamknięcia ekranu startowego.

    • Myrasz

      To mi się pojawiało od zawsze, kompilacja bez znaczenia. Losowy przypadek, czasem po prostu jest możliwość zamknięcia ekranu, ale to nie nowość.

      • lukasik79

        Do tej pory nie miałem takiej funkcji.

        • Chomiq

          A możesz go faktycznie zamknąć?

          • Patryk Ciechanowski

            Zamknac sie da pojawia sie czarny ekran i w tym momencie od nowa sie uruchamia. Dziala podobnie bardzo do funkcji explorer.exe w pc tylko ze w Win10M odpala sie automatycznie sam 🙂

          • Chomiq

            Lepiej żeby zostawili to tylko dla Insidera, bo jak przejdzie do normalnej to dopiero ludzie będą biadolić.

          • lukasik79

            Dokładnie tak jest jak napisał Patryk. Ciekawi mnie, czy ta funkcja w czymś pomaga.

          • Patryk Ciechanowski

            Lukasik79 mysle ze moze jest to opcja do wykorzystania w sytuacji banalnego zaciecia sie ktoregos kafelka? lub jakiejs innej w ktorej ekran startowy ze tak to ujme odmowi nam posluszenstwa 😀 Ja odkad mam swoje kieszonkowe okienko kilka razy zdarzylo mi sie zamknac owy ekran startowy bo poprostu zamykajac inne aplikacje z rozpedu klikasz krzyzyk i co zamykamy ekran star.. i po ok 2-3sekundach uruchamia sie spowrotem. Zadnej szkody to mi jeszcze nie spowodowalo :d

          • lukasik79

            Być może masz rację. Kilka razy spróbowałem zamknąć ekran i faktycznie nic złego się nie stało. Rzeczywiście może wprowadzili tą funkcję do odświeżania ekranu i kafli na nim, a może palec im się obsunął przy tworzeniu nowego bulidu i tak im wyszło niechcący. Nie zdziwię się jak przy kolejnej aktualizacji to zniknie.

          • Patryk Ciechanowski

            Skoro prawie wcale nie jest to zauwazalna opcja ani w zaden sposob pomagajaca czy psujaca to bardzo mozliwe ze ja zabiora. A moze widza jakis sens moze zostalo to udostepnione celowo moze bedzie jakos rozwijane a moze nie 🙂 my mozemy tylko gdybac i przypuszczac trza by bylo sie microsoftu zapytac po co to mamy 😀

  • Myrasz

    A ja odkryłem „znany błąd” na L1520 – mimo naładowanego telefonu do poziomu 70% pojawia się komunikat: „bateria mocno rozładowana” i po chwili tele się wyłącza żegnając się ekranem Do Widzienia. Już podczas wczorajszej aktualizacji coś mi nie pasowało, bo podczas aktualizacji etapów (1 z X), telefon również się wyłączył mimo ok 40% baterii.
    Usterka występuje np podczas korzystania z edge i innych appek obciążających telefon. https://uploads.disquscdn.com/images/fd248d7413241bdba5ae07ff1d443c29cad871d293e260e77b8e667d4783f03f.png

    • Patryk Ciechanowski

      Myrasz sproboj przywrocic fabryczne i zobacz czy problem dalej wystepuje i daj znac co i jak powodzonka

    • Miałem to samo na telefonie Lumia 1520 i niestety to nie był błąd z oprogramowaniem czy systemem operacyjnym tylko usterka sprzętowa. Tak jak napisał @patryk_ciechanowski:disqus spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne oraz system WP8.1 i jeżeli to nie pomoże to pozostaje wizyta w punkcie serwisowym.

      • Myrasz

        No nie gadaj… :/
        Mam nadzieję, że to jednak soft, bo pojawiło się nagle i akurat podczas aktualizacji.
        Jeśli jednak sprzęt, to nieźle się zaczyna dziać miesiąc po wygaśnięciu gwarancji…

        • U mnie problem wystąpił na dwa miesiące przed końcem gwarancji. Niestety nie dali rady naprawić usterki i koniec końców wymienili telefon na 950 XL. Jesteś w nieco gorszej sytuacji ponieważ nie posiadasz już ważnej gwarancji.

          • Patryk Ciechanowski

            jezeli cos z urzadzeniem bedzie nie tak a bedzie ci zalezalo na fonie daj znac cos pomyslimy 🙂 ale nie zakladajmy najgorszego jesli nie fabryczne to zostaje jeszcze HR i kilka innych opcji 🙂

      • Patryk Ciechanowski

        No niestety jak juz pisalem to w tym temacie gdzies tam nizej ze stworzenie jednego i stabilnego systemu dla tak wielu urzadzen jest kwestia kilku lat poniewaz kazde nasze male okienko niby pracuje na tym samym systemie ale rozni sie kazdym parametrem 😀

        • Rozumiem tylko w tym szczególnym przypadku prawdopodobnie to nie jest wina systemu tylko sprzętu.

  • Patryk Ciechanowski

    Z checi pomocy z jakimi nowosciami tymi lepszymi i gorszymi sie jakie modele taka prosba do wszystkich dyskutujacych na forum. Opisujac dopisujcie model waszego urzadzenia 😀
    Np: Wystapil taki a taki problem L730
    ; Taka a taka funkcja L950

    • Myrasz

      napisz jeszcze raz, ale tym razem po polsku, pierwsze zdanie ok? 😉

      • Patryk Ciechanowski

        Lepiej ? Mysle ze powinno byc bardziej zrozumiale 🙂

  • dominik

    Da sie jakoś naprawić kafelek kalendarza bo mi wyświetla ze jest 30 piatek

    • Tosiekbu

      odinstalowałem kalendarz i zainstalowałem ponownie na razie jest ok lumia 640lte

      • Patryk Ciechanowski

        Tosiekbu czytasz mi w myślach ? chyba tak 😀

        • Tosiekbu

          przesuńcie na liste programów paluch w lewo i na tytule kalendarz z rozwijanej listy dajecie odinstaluj, później w sklepie po w pisaniu kalendarz przekieruje was do połączonej aplikacji outlook i kalendarza instalujemy.

          https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p/poczta-i-kalendarz/9wzdncrfhvqm

          • zbigniew M

            nie da się jest tylko opcja przypnij do ekranu startowego

          • Patryk Ciechanowski

            @disqus_0q7d2c7MKx:disqus ty masz polaczonego ‚Outlook’-a z kontem jakimkolwiek ?

          • Tosiekbu

            czasem automatycznie wykrywa aktywne konto, teraz po wczorajszej aktualizacji nie wyświetla aktywnego konta ale na co dzień i tak nie używam

          • Patryk Ciechanowski

            Czyli coś w tym moze byc albo i nie szczerze mowiac gdyby nie temat na forum to zapewne bym nawet nie odpalil ani kalendarza ani poczty jakos nie mam potrzeby korzystania z tych aplikacji 😀

      • dominik

        To ten fabryczny kalendarz można odinstalowac

      • zbigniew M

        Witam mam pytanko a jak mogę odinstalować kalendarz?.

      • dominik

        Ja nie mam ze mogę odinstalować kalendarz

    • Patryk Ciechanowski

      Z kalendarzem na poczatek mozna sprobowac zaktualizowac moze wyswietli sie opcja w sklepie 🙂 sprawdźcie 😀

      • dominik

        Nic mi nie wyswietla

      • dominik

        Umnie nie ma aktualizacjii

  • Jan Matejko

    Kalendarz nie działa, polowy opcji w extras brak, akualizacji appek nie widać w sklepie. Wypas build, brawo ms, ale ja spierd…z tego gowna. Ile można walić hr i bawić się z tym.

    • Dawid

      Używasz wersji testowej i plujesz się że są błędy, jesteś śmieszny.

      • Patryk Ciechanowski

        Dawid no niestety nie kazdy czyta tylko klika DALEJ bez zastanowienia 😀 bez obrazy koledzy 😀 Ale podczas przystepowania do programu insider bylismy ok ok bynajmniej ja bylem poinformowany ze system moze szwankowac, ze moga w nim zachodzic nieoczekiwane zmiany niekoniecznie na lepsze … tak wlasnymi slowami 😀

      • Jan Matejko

        Co z tego ze testowy ? Rozumiem to, bo siedzę w tym długo. Tak samo jestem adminem it od lat, a Ty pewnie gimbe kończysz. Kocham takich ludzi. Chodzi mi o kalendarz

        • to zrob hard reset, u mnie działa wszystko

        • Dawid

          Jak na tą chwilę to ty prezentujesz sobą gimnazjum, każdego atakujesz w taki sposób jeśli brak ci argumentów?

          • Jan Matejko

            Stary, ale kalendarz to podstawa. No, ale póki co ogarnąłem ten badziew.

          • Dawid

            Tam to mów do ojca.

      • Tosiekbu

        Dokładnie przystępując dobrowolnie do programu testów powinniśmy się liczyć z problemami, i przeżywać te piękne dobre i złe chwilę

        • Jan Matejko

          Nastepny 😉 teraz jeszcze 309 osób napisze to samo? Polskie społeczeństwo. Idę zapalić, a wy na przyrke.

      • Slevin

        Rozumiem że w takim kalendarzu dali tyle nowości że głowa boli dlatego przestał działać? Wersja testowa to powinno się przymknąć oko na pewne problemy, ale nie na podstawowe funkcje telefonu!

    • zmien build na production bo chyba nie wiesz do czego służy insider

      • Jan Matejko

        Nie, nie wiem. Siedząc dłuższy czas w insiderze. Śmieszny jesteś. Ps: kalendarz to podstawa…

    • Patryk Ciechanowski

      Najprostsze rozwiazanie wrocic do 8.1 i czekac na finalna wersje 10 albo sie pozegnac z oknem i tyle bez robienia haosu na forum. Kazdy z nas tu obecnych i wypowiadajacych sie a przynajmniej wieksza polowa wie co to Insider i po co do niego weszla oraz co z tym wejsciem sie wiaze 😀 ”Stąpamy po nieznanym dla nas terenie”

      • Jan Matejko

        Ale głupoty piszesz. Kalendarz to żadna nowość. Do niczego innego nie mam zarzutów. Chociaż już to ogarnąłem. I nie pouczaj innych ludzi synku. Swoje mądrości zostaw dla siebie.

        • Patryk Ciechanowski

          Kolego przesympatyczny forum jest po to zeby wyrazic swoje zdanie bez spiny podyskutowac na temat sprzetu ktory mamy ewentualnie podzielic sie wiedza ktora zdobylismy 🙂 a wiec nie wiem w czym problem 🙂 i nie pouczam ani nie narzucam nikomu swoich madrosci 🙂 zyjemy w wolnym kraju jako wolni ludzi wiec mamy prawo do wolnego wyrazanie swojego slowa 😀 pozdrawiam

  • lukasik79

    A jakiś pomysł na aplikację”pliki”? https://uploads.disquscdn.com/images/ee5d9f03064a59808c0b549a4f29ea36966899d8aace6583436cdc9bb7287e4e.png

    Taka sytuacja. Wow, co za sprzęcior mam. 😲 Diabelski

    • Patryk Ciechanowski

      Model ?

      • lukasik79

        640 LTE

        • Patryk Ciechanowski

          Kazda kolejna kompilacja dziala na kazdy model innaczej 😀 i jednego jest to u drugiego tamto niestety 🙂 a jak z dzialaniem nic sie nie dzieje z pamiecia ?

          • lukasik79

            Absolutnie nic się nie dzieje. Słuchawka śmiga jak nowa. Ten błąd zauważyłem już na wcześniejszej kompilacji, ale jakoś mi to nie przeszkadzało. W sumie teraz też nie zwracam na to uwagi. Tak z ciekawości wrzuciłem, bo może ktoś miał podobny błąd i go naprawił. Odinstalowanie i ponowna instalacja „plików” nie pomaga, HR słuchawki też nie. Odinstaluję tą apkę bo tak naprawdę nic albo prawie nic nie wnosi. Podobny dostęp, o ile się nie mylę jest przez eksploratora plików.

          • Patryk Ciechanowski

            A to skoro tak to nawet nie ma co sobie do glowy brac oby wiecej takich wlasnie problemow 😀 Bardzo podobnie dziala wlasnie eks. plikow a jezeli chcesz wiedziec ile masz pamieci masz super apk. systemowa ”pamiec” takze nie widze sensu zeby rozwazac nad tym ale moze ktos odwiedzi forum i se poczyta cos z czego bedzie mogl sie posmiac i zamknie przegladarke z usmiechem na twarzy 😀

          • lukasik79

            No i git. Po za tym nie zauważyłem innych problemów po aktualizacji. Chyba L640 to jeden z lepszych telefoników do takiej zabawy.

            PS. Przed aktualizacją zrobiłem HR – tak z ciekawości czy coś to zmieni.
            Kalendarz połączony z kontem Outlook, data nie przeskakuje, maile wysyła i odbiera.
            Normalnie jakaś dziwna sprawa – wszystko gra i buczy.

            Ładuje właśnie słuchawkę i zobaczymy wieczorem jak się zachowuje bateria.

          • Patryk Ciechanowski

            No to super 🙂 nic tylko uzywac 🙂 a w sumie ja HR nie robiłem moze temu Outlook ma problemy delikatne bo juz Poczte mi sie udalo polaczyc w telefonie zaraz sobie pokombinuje na PC.
            A pozatym 735 tez jest super nie mam problemow w zasadzie oprocz tego polaczenia kalendarza. Aparat robi super zdjecia i przod i tyl, smiga bez zacinki najmniejszej, muzyke odtwarza pieknie. apki wszystkie na moje potrzeby smigaja, bateria trzyma naprawde dobrze na 10% 4,5 godziny sluchania muzyki ogolnie jestem bardzo zadowolony polecam ten model 😀

        • Krystian

          Specjalna edycja z 30gb pamięci 😀 bravo ty .

  • Krystian

    A kalendarz w pierw czwartek, potem piątek,za chwile sobota 1 ,i od nowa czwartek, piątek i sobota…żenada…

    • Tomek Del Piero

      Z tym kalendarzem to pewnie planowane, pokazuje wydarzenia (o ile są) na najbliższe trzy dni. Przydatność zależy od gustu użytkownika.

      • Krystian

        A…no to teraz ma to jakiś sens, bo obraca się aż do soboty a potem znowu jest czwartek, a wydarzeń nie ma to sama data się tylko zmienia. Dzięki bo już chciałem HR robić.

        • Tomek Del Piero

          Przynajmniej tak to sobie tłumaczę, trudno by było popsuć aż tak kafelek. A co do HR, z takich powodów nie opłaca się robić od razu resetu, prawdopodobnie jutro wyjdzie aktualizacja Outlooka i będzie działać znośnie 😉

  • Patryk Ciechanowski

    https://uploads.disquscdn.com/images/d1d7dc22dc316d07489cceb2fb80e895962fff8d1a0482f28123fd4f0c942a25.png Lumia 735 tak wyglada moment w ktorym mozemy odinstalowac kalendarz. Potem sklep i pobieramy jeszcze raz ten sam kalendarz

    • dominik

      A ja nie mogę odinstalowac

      • Patryk Ciechanowski

        A co ci wyswietla wrzuc screna

        • dominik

          Tylko przypnij do ekranu startowego

          • Patryk Ciechanowski

            model ktory ?

          • dominik

            Lumia 535

          • Patryk Ciechanowski

            A probowales w sklepie ?

          • dominik

            Wyskakuje ten produkt jest zainstalowany a podspodem pisze te aplikacje znajdziesz we wszystkie aplikcje

  • Piotr

    W tej jak i we wcześniejszej wersji nie działa prawidłowo podświetlenie wyświetlacza. Na auto nie działa, a na max podświetla sobie jak chce. L830

    • Tosiekbu

      Wydaje mi się, że po wczorajszej aktualizacji ekran mniej migota 🙂

      • Patryk Ciechanowski

        Nie widzie roznicy wczesniej a teraz a w zasadzie nie mam w czym widziec nie zaobserwowalem migotania 😀

      • Piotr

        Ja migotania żadnego nie zauważyłem, tylko niedopasowane podświetlenie wyświetlacza

  • Patryk Ciechanowski

    A wiec tak z kalendarzem sprawa wyglada w ten sposob ze sa na pewno dwa bledy w tej kompilacji zarowno PC jak i Mobile
    -pierwszy nam wszystkim doskonale znany Przeskakiwanie dni
    -drugi (dotknął zapewne wszystkich tych ktorym dni nie skacza łącznie ze mną) nie da sie skonfigorowac calego programu ‚Outlook’ niewazne czy sie laczy z kontem microsofta czy poczty e-mail czy tez z kontem google u mnie kazda proba polaczen zakonczyla sie niepowodzeniem i w fonie i w kompie 😀 czyli mamy kolejny blad niestety TESTY !! 😀 ci ktorym nie skacza dni sprawdzcie czy mozecie sie polaczyc przez kalendarz z ktoryms kontem 😀

  • Na poprzednim buildzie RS2 dzieją się cuda z baterią. Po 28 godzinach L930 zużyła tylko 26 %. Mam włączoną synchronizację z 2 kontami pocztowymi, wifi cały czas, wyłączony bluetooth i wywaliłem facebooka, 1 karta sim z Playa. Do tej pory, jak nieużywałem telefonu w viągu dnia schodziło mi 45 -50%, teraz połowę mniej! https://uploads.disquscdn.com/images/3e012dd065bc3dcb70448b675aa2d24a51c603b84bb68726808f75c4b423d28e.png

    • Patryk Ciechanowski

      Pieknie a jednak usprawnienia sa 😀

    • werwolf

      A ta bateria tak działa (cudownie działa) na tym build z teraz? Czy „oczko” wcześniej?

  • Kolejny błąd to brak możliwości synchronizacji opaski Mi1S z aplikacji Bind Mi Band. Przeinstalowanie aplikacji nie pomaga. Telefon Lumia 640DS

    • Patryk Ciechanowski

      Łukasz a jak u ciebie sie przedstawia sytuacja z cala aplikacja Outlook ?

      • Poczta i kalendarz w telefonie działają bez większych zastrzeżeń. Jedyne co nie działa poprawnie to częsty brak powiadomień o nowych wiadomościach na kafelku ale taka sytuacja jest od kilku buildów. Na komputerze kalendarz i pocztę otwieram poprzez strone www – do aplikacji nie mam cierpliwości 🙂

        • Patryk Ciechanowski

          Juz swoje tez ogarnelem na perfect. Na chwile obecna nie posiadam dostrzezonych dodatkowych bledow a jak narazie wszystkie ktore mialem byly konsekwencja mojego dzialania 🙂 A informacje na kafelku rowniez da sie ustawic w systemie 🙂

        • Na kompie do obsługi poczty i kalendarza wolę używać pełnego Outlooka (Z Office’a 365) 🙂

    • marcello

      Przydałby się jakiś mini-artykuł o Bind Mi Band 🙂
      U mnie na non-insider i 950DS problemu nie ma, synchronizacja przebiega prawidłowo.

      Zakupiona opaska (sklep-xiaomi) po jakiś czasie przestała mierzyć tętno, w zasadzie zbiegło się to z wgraniem nowej wersji Bind MB. Odesłałem więc na reklamację. Dziś przyszła nowa opaska, inaczej zapakowana (tym razem białe pudełko), klips wydaje się inaczej kilkać i samo tworzywo paska też odczuwalnie inne. W każdym razie działa wszystko działa, czekam tylko aż z kolejną aktualizacją w końcu ruszą powiadomienia.

  • Patryk Ciechanowski

    Kazde wykryte bledy zglaszajmy w centrum i od tego jest i po to wlasnie jestesmy my w tym programie 🙂

  • W Insider Program jest dokładnie jak obiecują 🙂
    W każdym buildzie odpowiednia ilość i waga błędów. Dla uczestników FR lista długa, dla SR krótsza, w kręgu RP jeszcze krótsza.
    Ale dla czego jest też lista błędów dla użytkowników buildu oficjalnego? To taki bonus czy co? 😉

  • piotr

    Powiem tak jak ktoś chyba wcześniej napisał 640lte to jakiś wyjątkowy tel. nic się nie dzieje ani nie miałem problemów z sim ani innych pierwszy od dawna jaki się pojawił to data w kalendarzu powiedzcie co z tym zrobić bo to troche lipa jak dzisiaj jest 29 a kalendarz twierdzi ze 30

    • Tosiekbu

      Ponawiam

      przesuńcie na liste programów paluch w lewo i na tytule kalendarz z
      rozwijanej listy dajecie odinstaluj, później w sklepie po w pisaniu
      kalendarz przekieruje was do połączonej aplikacji outlook i kalendarza
      instalujemy.

      • piotr

        Wszystko dobrze tylko mój kalendarz nie ma opcji odinstaluj

      • dominik

        A inaczej da sie jakoś to zrobić ten kafelek kalendarza

        • Patryk Ciechanowski

          na gorze kom sproboj

          • dominik

            Gdzie na górze

  • Patryk Ciechanowski

    A jednak sprostowanie pogrzebalem pogmeralem w ustawieniach i caly Outlook dziala juz bez zarzutu nie dzialal bo byl wylaczony w tle i zarzadzana przez windows w sprawach energetycznych + ograniczenie dostepu do internetu 🙂 a po drugie nie byl odpalany na 735 od kilku kompilacji wstecz 3h gmerania i zrobione. Telefon pozbawiony bledow czyli moge szczerze powiedziec ze kolejna kompilacja na mojej L nie zrobila zmian na gorsze 😀 a dalej bede obserwowal i dawal znac 🙂

  • Ad Such

    W swoim regularnym kaciku dla odrzuconych pozwalam sobie zakomunikowac, ze moja L925 na 14936 ma sie dobrze. Nawet dzisiaj nie chcacy weszla mi wczesniejsza 14926, pomimo tego, ze wyszedlem z insidera z powodu strachu przed pin+sim bledem, ale na szczescie u mnie ten blad sie nie pojawil i plynnie przeszedlem do 14936. Wiekszych bledow nie stwierdzilem, pozad brakujacym glance, co jednak jest znane juz od dluzszego czasu.

  • Patryk Ciechanowski

    Jeszcze jedna opcja u mnie naprzyklad zatrzymuje powiadomienia na kafelku akurat nie na kalendarzu ale warto sprobowac. A mianowicie :: Start>Ustawienia>Prywatność>Aplikacje w tle >(i wyłaczyć)>Poczta i Kalendarz

  • Patryk Ciechanowski

    A jak nie zadziala to dodatkowo nie wlaczajac apk. w tle
    Start>Ustawienia>System>Bateria>Użycie baterii przez aplikacje>Poczta i Kalendarz>przelaczyc na „nigdy niedozwolone w tle ”

    Ja nie mam mozliwosci tego sprawdzic akurat na kalendarzu bo nie mam tego problemu wiec strzelam tylko moze akurat kafelek zostanie zatrzymany 🙂

  • Patryk Ciechanowski
  • Marcin Oczkoś

    TO JEST NORMALNIE STRASZNE. CO TO BĘDZIE TERAZ?? KALENDARZ NIE DZIAŁA. 186 KOMENTARZY I WSZYSTKIE O KALENDARZU. TRAGEDIA NORMALNIE. CO WY TERAZ ZROBICIE Z TYM FANTEM?

    • Patryk Ciechanowski

      Nie no bez przesady nie wszystkie ale ale ze 110 🙂 heh

  • krzysiek

    Miałem datę 1 zamiast 29. Potem kafelek wisiał bez daty. Wyłączyłem i włączyłem w tle. Kafelek odżył. Data prawidłowa

    • Patryk Ciechanowski

      ktora lumia masz ?

      • krzysiek

        950 ds

      • krzysiek

        950ds. Po dwóch dniach znowu zla data. I w ten sam sposób dało się naprawic

        • Patryk Ciechanowski

          Ja ze swoja 735 nie mam problemów od kilku dni poczta jest polaczana nawet z dwoma kontami działa bez zarzutów po odpowiedniej konfiguracji wysyla i odbiera maile kalendarz nie świruje a nawet połączyłem go z kontami i microsofta i poczty. Wiec wszystko jest dobrze 😀 a wam no niestety życzę cierpliwości

          • krzysiek

            Problem z kafelkiem to nie problem. W poczcie mam połączoną skrzynkę pięciu kont w tym gmail. Od dawna działa ok. Jedyny problem z pocztą to to że nie rozpoznaje jpgów. Zeby obejrzeć zdjęcia musze zapisać załącznik albo prześlij dalej i w tym mailu dopiero są widoczne

    • Lumian

      Ciekawe czy po północy odświeży Ci samoczynnie ☺

      • Patryk Ciechanowski

        ano ciekawe to trza poczekac i sie zobaczy co sie tam bedzie dzialo 😀

      • krzysiek

        Działa dalej

  • Maria Conchita Morales

    Nie wiem czy ktoś zauwazyl ale bynajmniej u mnie na L735 i wgraniu nowej kompilacji nie działa MiBand2 wczoraj miałem jeszcze stara i działało. Dziś już nie

    • Patryk Ciechanowski

      Sprawdz sobie ustawienia aplikcji radiowych 🙂

      • Patryk Ciechanowski

        Lub w aplikacji gadzety

        • Maria Conchita Morales

          Sprawdzę ale najgorsze jest to ze andrut go widzi L735 nie

          • Patryk Ciechanowski

            to sprawdz tam

          • Maria Conchita Morales

            Dupa blada BT niewidzi i już ani gadżety ani radiowe niedziała

          • Patryk Ciechanowski

            to nie mam pojecia nie mialem stycznosci z opaskami i tego typu urzadeniami 🙁 chocbym chcial to nie wiem jak zaradzic 🙂 ale powodzenia

        • marcello

          Nie ma jej w Gadżetach.

  • Paolo

    Umarł mi kafelek od kalendarza i zniknęło mi kilka awatarów od kontaktów.

    • Patryk Ciechanowski

      po samej aktualizacji ? nic nie kombinowales ?

    • Paolo

      Zmieniałem rozmiar kafelka zrobiłem restart i nic.

      • Patryk Ciechanowski

        a nie masz na liscie kalendarza ? jezeli jest to po prostu sprobuj przypiac do ekranu startowego 🙂

  • WITOLD

    A u mnie po wczorajszej aktualizacji RS2 L930 nie można jak poprzednio
    ustawić do blokowania rozmów aplikacji Truecaller a dawniej wszystko
    było dobrze.

    • Patryk Ciechanowski

      nie pomoge nie znam apki … 🙁

      • WITOLD

        do blokowania połączeń

  • Łukasz Otręba

    Witam, mam pytanie: jak to jest z aktualizacjami systemu? (jestem użytkownikiem Windowsa Mobile od wczoraj) mam lumie 950 z sieci pley (chyba jest brand od operatora bo są śmieci od pleya zainstalowane niestety) musze czekać aż pley wypuście jakieś aktualizacje (tak jak to jest w przypadku androida) czy na bieżąco będzie aktualizowany prosto przez Microsoft?

    • RS2_14926

      Aktualizacje Windows są niezależnie od operatora. Oprogramowanie układowe chyba musi być zatwierdzone przez operatora aby ściągnąć je przez OTA.

      • Łukasz Otręba

        Aha dzięki za info, kurcze odkupiłem przez olx nową Lumie 950 z tego względu że byłem pewny że chociaż przy Windowsie operator Play nie będzie kopał a tu zonk przeliczyłem się…

        • Nowe wersje systemu Windows 10 Mobile będziesz dostawał w tym samym czasie co pozostałe warianty. Jedynie oprogramowanie układowe (firmware) musi zostać zatwierdzone przez operatora a to może spowodować opóźnienie. W iOS nie ma tego problemu.

        • RS2_14936

          Oprogramowanie układowe nie jest za częste. Częściej będziesz otrzymywać aktualizację systemu Windows.

        • RS2_14936

          Zobacz czy masz nowsze oprogramowanie, z fabryki wychodzą na starym a sporo się zmieniło.

          • Łukasz Otręba

            Tak mam chyba najnowsze wgrane czyli: 10.0.14393.189 🙂 a te oprogramowanie układowe to co to jest? myślałem że aktualizacje oprogramowania układowego i systemu Windows to to samo….

          • Telefon może otrzymać aktualizację systemu operacyjnego oraz aktualizację oprogramowania układowego. To pierwsze to po prostu kolejne wersje Windows 10 Mobile. Oprogramowanie to inaczej firmware czyli sterowniki do konkretnych podzespołów telefonu takie jak Wi-Fi, Bluetooth czy inne.

          • RS2_14936

            Czyli Windows masz aktualny, jest ok. A numer oprogramowania 021177.00000.15184.36….

          • Łukasz Otręba

            Wersje oprogramowania mam: 01078.00053.16236.35014 czyli chyba starszą, a jest jakaś możliwość wgrania czystego oprogramowania? żeby być na bieżąco ze wszystkim?

          • Posiadasz najnowszą wersję oprogramowania układowego. Zobacz tutaj.

          • RS2_14936

            Sorki podałem wersje z 640 😉 wersja na 950 jest 01078.00053.16236.35016 😉

  • RS2_14926

    Ale naprawili przeciągnie belki do góry, już nie trzeba trzymać na samym dole.

  • nidek

    Witam. Może ktoś podzielić się opinią jak nowy bulid działa na L650 ? Dziękuję.Pozdrawiam.

  • dominik

    Macie jakieś dobre rozwiązanie naprawienia tego kalendarzu bo teraz to jak zmniejszam to nie pokazuje mi daty i dźwięku nie mam jak mi meil przychodzi

    • Krystian

      Ja odinstalowałem i pobrałem na nowo ze sklepu i teraz jest ok pokazuję właściwą datę.

      • dominik

        Jak ja nie mogę odinstalowac

        • Krystian

          A no to klops…

          • dominik

            Bd nowy build to może naprawia to

  • QQryQ

    a jak wam dziala parowanie opaski z aplikacja Bind mi Band? Opsaka jest widziana w polaczeniach ale sama aplikacja jeje nie widzi, nie pomogla ponowna instalacja programu….

    • Mi też przestała działać. Lumia 640DS

  • lukasik79

    Proszę Państwa, Lumia 640 LTE oszalała.

    Po całodniowym użytkowaniu telefonu (LTE, Wifi, Bluetooth, wgranie dwóch filmów do pamięci telefonu) bateria ma aktualnie 88%. Rewelacja. jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Zmieniłem kalibrowanie tekstu na 175%, być może i to przyczyniło się do oszczędzania prądu.

  • dominik

    I co odswieza sie kafelek kalendarza????

    • lukasik79

      A i owszem.

      Odblokowałem telefon dzisiaj i kafel z kalendarzem zmienił się na moich oczach z 29 na 30 i pięknie pokazuje wydarzenie na jutro.

      • dominik

        Ja tez mam 30 jutro zobaczę czy zmieni sie na 1

    • Krystian Sędłak

      Mi zmienia się pokazując 30, poźniej 1, 2 i znowu 30, 1, 2… ehh ;/

      mały edit: Cicho cicho jest aktualizacja apek. Dam znać jak poszło 🙂

      • Krystian Sędłak

        Powiem tak, piękna niedziele mamy tego piątku ;/ !!! A dodam że na buldzie 14915 wszystko było miód malina 🙁 Lumia 640XL DS

        • dominik

          U mnie normalnie jest 30 piątek czekam do północy i zobaczę czy kafelek sie zmieni na 1

          • Krystian Sędłak

            Jaka Lumia?

          • dominik

            Lumia 535 DS

      • dominik

        Ok spoko

  • krzysiek

    Kafel działa 💪

  • Dzisiaj była aktualizacja aplikacji Poczta i Kalendarz w szybkim kręgu i kafelek kalendarza działa poprawnie.

  • dominik

    Jeszcze niech poprawia powiadomienia jak przyjdzie mi meil żeby dźwięk byl

  • Krystian Sędłak

    Ładna niedziele mamy tego piątku. A tak serio to kto ma nadal problemy z kalendarzem i na jakiej lumii? Moja to 640 XL DS

  • Casijass4

    640XL szybki krąg nie chce wql wystartować pobieranie .;/

  • bartiee

    Macie problem z powiadomieniami z aplikacji zew? Np Messenger nie wyświetla się zupełnie nic 😊

  • lukasz s

    Witam. A czym konkretnie różni się redstone 1 od redstone 2? Skusiłem się na rs2 wcześniej miałem rs1 i różnicy nie widzę. Jedynie odczuwam że rs1 płynniej działa. Nie mogę z powrotem ustawić release preview. Dałem na wolny krąg w nadziei na powrót do rs1. Ale jeszcze raz pytam o konkretne różnice. Proszę o odpowiedź.

    • Na tę chwilę nie ma zbyt wielu nowości w Redstone 2. Kilka poprawek i drobnych zmian. W kolejnych aktualizacjach z tego rozgałęzienia pojawią się nowości.

  • Z rzeczy do naprawienia w nowym buildzie – wysyłanie SMSów. Na ogół nie można wysłać, chociaż jest zasięg. Pomaga restart systemu, ale tylko na chwilę. Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomaga. Bardzo irytujący problem. Chociaż SMS-ów wysyłam mało, to prawie za każdym razem muszę wcześniej zrestartować system.

    • lukasz s

      Potwierdzam ten sam problem z smsami. Czy wie ktoś jak wrócić do redstone 1 ale nie za pomocą windows recovery tools? Nie mam w tej chwili dostępu do komputera. Reset z poziomu telefonu pomoże

      • Na początek spróbuj zresetować telefon. Jak to nie pomoże to albo WDRT albo oczekiwanie na nowszą kompilację w szybkim kręgu Windows Insider.

        • lukasz s

          Spróbuje zresetować. Wydaję mi się że krąg powinienem ustawić wolny żeby pobrać ewentualną aktualizację rs1…

          • Jeżeli posiadasz RS2 to nie wgrasz niższej wersji z poziomu telefonu.

          • lukasz s

            Czyli aktualizacja do rs 2 to był bilet w jedną stronę. Mam nadzieję że kolejna kompilacja naprawi problem. Chyba że wcześniej dorwie się do jakiegoś komputera. Dzięki za pomoc.

          • Dokładnie tak. Możesz wrócić do poprzedniej wersji systemu tylko i wyłącznie za pomocą WDRT.