Poczta, Kalendarz oraz aplikacje Office otrzymują aktualizację dla Windows 10 Mobile

Kolejny dzień i kolejne aktualizacje od Microsoft w Sklepie Windows dla telefonów z systemem Windows 10 Mobile. Dzisiaj możecie pobrać zaktualizowane wersje aplikacji Poczta i Kalendarz programu Outlook, Excel Preview, OneNote, PowerPoint Preview oraz Word Preview.

Kalendarz programu Outlook

Najnowsza wersja aplikacji Poczta i Kalendarz została oznaczona numerem 17.6121.42012.0 i jest dostępna w Sklepie Windows dla użytkowników, którzy zdecydowali się zainstalować system Windows 10 Mobile na swoich telefonach. Poprzednia wersja była oznaczona numerem 17.6106.42002.0.

Z kolei aplikacje z pakietu Office Mobile otrzymały aktualizację z wersji 17.6027.10062.0 do wersji 17.6027.10072.0. Niestety Microsoft nie udostępnił listy zmian i poprawek jakie wprowadził do najnowszych wersji.

Kod QR
Kod QR
Kod QR
Kod QR
Kod QR
  • dawidorf

    Od wczoraj nie moge zakktualizowac zadnej aplikacji . (mapy,aparat,zdjecia,chmure) , dzisiejsze aplikacje tez. Znajduje aktualizacje ale ich nie pobiera. Uruchamialem ponownie tel i nic z tego . Moze ma ktos jakis pomysl ? Czy lepiej HR

    • Najszybciej będzie jak zrobisz HR. Być może błąd sam zniknie i to nic poważnego ale nie tego niestety nie wiemy.

  • FigoiFago

    Dlaczego przy każdej aktualizacji programu pocztowego muszę od nowa ustawiać szybkie akcje oraz powiadomienia dźwiękowe i banery powiadomień dla tej aplikacji?

    • Kiedyś też tak miałem, ale jak ostatnio wszystko zainstalowałem na czysto (bez przywracania kopii zapasowej), to takie problemy już u mnie nie występują.

  • Czy tylko ja mam problemy z synchronizacją kalendarza z outlooka na telefon?

  • Jeszcze kalkulator dostał aktualizację 🙂

    • Widziałem ale nie napisałem 🙂

  • WITOLD

    Teraz leci Shazam

  • Mam takie może głupie pytanie. Czy wie ktoś jak sprawdzić historię aktualizacji aplikacji na W10? Na WP8 nie było z tym problemu, a w W10 nie potrafię tego znaleźć

  • Mateusz Jagiełło

    Poczta dalej nie synchronizuje poczty ;/

    • U mnie zawsze synchronizowała i nic się pod tym względem nie zmieniło. Mam na myśli pocztę outlook.com i gmail.com.

  • Dariusz Szypelt

    kurka to są jakieś jaja na nowym Build 10512 nie aktualizuje mi żadnej apki w tej chwili mam już 10 w kolejce wszystkie maja status oczekiwanie nie wiecie jak to łaknąć , chyba trzeba będzie wrócić do 8.1 , bo w tym ostatnim więcej zepsuli niż naprawili

    • Poniżej @dawidorf:disqus również zgłaszał ten sam problem. Być może wina leży po stronie Sklepu Windows. Ciężko powiedzieć. Możesz wrócić do 8.1 i ponownie wgrać Windows 10 Mobile. Dodam, że u mnie wszystkie aktualizacje pobierają się bez problemu.