Jak uzyskać zwrot poniesionych kosztów w Sklepie Windows Phone?

Jak w przypadku każdych zakupów, również w Sklepie Windows Phone mogą wystąpić okoliczności, które spowodują nasze niezadowolenie. Microsoft jest przygotowany na każde zgłoszenie i reklamację od użytkowników systemu Windows Phone. Kupiona aplikacja nie działa, jest niezgodna z opisem lub wystąpił inny nieoczekiwany błąd, który spowodował utratę środków? Nie zwlekaj i skontaktuj się z pomocą techniczną Windows Phone.

Anulować transakcję w Sklepie Windows Phone możemy w przypadku kiedy zakupiona aplikacja nie działa, jest niezgodna z opisem, nie spełnia naszych oczekiwań lub wystąpił inny błąd, który spowodował utratę przez nas środków pieniężnych.

Dzisiaj po raz kolejny musiałem skontaktować się z pomocą techniczną Windows Phone. Kupiłem dodatki do gry, które się nie pojawiły a pieniądze zostały pobrane. Do tej pory wysyłałem wiadomość z opisem problemu w odpowiedzi na którą otrzymywałem prośbę o podanie numeru telefonu. Następnie dzwonił do mnie przedstawiciel pomocy technicznej i pomagał rozwiązać problem. Teraz znacznie szybciej możecie odzyskać utracone pieniądze za pomocą chatu. Środki odzyskałem bez żadnego problemu i Ty również je odzyskasz postępując zgodnie z poniższą instrukcją.

Aby dokonać zgłoszenia i uzyskać pomoc musimy wykonać dwa poniższe kroki.

[numblock num=”1″ style=”3″]Wchodzimy na stronę www.windowsphone.com/pl-pl/how-to/wp-support, wybieramy kategorię Rozliczenia + płatności (Sklep) z listy rozwijanej i klikamy w Kontakt z nami.[/numblock]

Pomoc techniczna Windows Phone - rozliczenia i płatności w Sklepie Windows Phone

Po kliknięciu Kontakt z nami zostaniemy poproszeni o zalogowanie się do naszego konta Microsoft (do tego samego, które mamy ustawione w telefonie). Następnie wybieramy Rozmowa jako preferowana forma kontaktu. Rozmowa na chacie jest możliwa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 21, w sobotę od 8 do 19 a w niedzielę od 8 do 16. W przypadku kiedy chcemy się skontaktować z pomocą techniczną w innych godzinach będziemy mieli możliwość wysłania wiadomości e-mail z opisem błędu.

Rozmowa z przedstawicielem pomocy technicznej Windows Phone

[numblock num=”2″ style=”3″]Po kliknięciu w Rozmowa będziemy musieli opisać zaistniały problem. Po przejściu do kolejnej strony pojawi się okno rozmowy chat. Przedstawiciel pomocy technicznej zapozna się z naszym problemem i udzieli odpowiedzi w oknie rozmowy.[/numblock]

Chat pomocy technicznej Windows Phone

Pamiętajcie, że zwrócenie środków odbędzie się na konto, z którego dokonaliście płatności. W przypadku płatności PayPal środki zostaną zwrócone na nasze konto PayPal. Jeżeli płaciliście bonem Microsoft to środki zostaną zwrócone na bon.

Jeżeli macie jakieś inne pytania to postaram się na nie odpowiedzieć w komentarzach poniżej.