Aplikacja MSMobile.pl otrzymuje kilka poprawek w najnowszej wersji

Jeżeli korzystacie z naszej uniwersalnej aplikacji MSMobile.pl to już teraz możecie pobrać nowszą wersję, która wprowadza kilka zmian wizualnych oraz poprawek. Dzięki aplikacji możecie czytać nasze najnowsze artykuły oraz oglądać filmy z naszego kanału YouTube. Dzięki dynamicznemu kafelkowi zawsze będziecie na bieżąco.

MSMobile.pl

Co nowego w wersji 1.2.0.0?

  • Wprowadzono kilka drobnych zmian wizualnych.
  • Dodano możliwość przewijania artykułów i filmów na stronie startowej.
  • Poprawiono dynamiczny kafelek.

Aplikacja powstała przy użyciu bezpłatnych narzędzi Microsoft Windows App Studio i w związku z tym posiada pewne ograniczenia takie jak brak możliwości dodania powiadomień o nowych artykułach, brak możliwości czytania oraz dodawania komentarzy oraz brak spolszczonych niektórych opcji.

Mam jednak nadzieję, że powyższe braki nie wpłyną negatywnie na Waszą ocenę i chętnie będziecie korzystać z naszej aplikacji. Przypominam, że aplikację możecie pobierać zarówno na Wasze komputery jak i telefony z systemem Windows 10. Zapraszam do pobierania.

[warning]Ze względu na błąd w sklepie aplikację należy odinstalować i ponownie zainstalować aby zobaczyć nową wersję 1.2.0.0.[/warning]

Kod QR
  • mathias

    Kafelek dalej nic nie wyświetla na Rs1

    • Spróbuj odpiąć kafelek i przypiąć raz jeszcze. U mnie po aktualizacji kafelek wyświetla zawartość.

      • mathias

        Nie działa:(

        • Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację.

          • pkonrad

            Po odinstalowaniu i zainstalowaniu aplikacji jest nowa wersja. Żywy kafelek działa, przynajmniej na TH2

          • mathias

            I to zadziałało na Rs1

  • pkonrad

    Dobrze by było, jakby jeszcze komentarze działały bezpośrednio z aplikacji, tak jak jest to zrobione u konkurencji 😉

    • Informacja odnośnie komentarzy znajduje się w artykule. Ze względu na ograniczenia bezpłatnych narzędzi Windows App Studio nie jest możliwe zaimplementowanie silnika Disqus. W związku z tym zapraszam do komentowania za pomocą przeglądarki Edge. Można szybko otworzyć przeglądarkę z artykułem klikając w ikonę łącza w każdym z artykułów.

      • pkonrad

        Jasne.
        Po update w zakładce „o aplikacji” cały czas mam wersję 1.1.0.0

        • Odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie. Jest jakiś błąd w sklepie. Powinna się wyświetlać wersja 1.2.0.0.

          • pkonrad

            OK, a czy w nowej wersji poprawiny został wybór czcionki, bo do tej pory po uruchomieniu aplikacji, zawsze domyślnie była czcionka normalna, pomimo tego, że wcześniej zmieniałem rozmiar na mały.

          • Niestety nie mam na to wpływu. Aplikacja generuje się automatycznie w Windows App Studio. Daj znać czy teraz działa.

          • pkonrad

            Działa

      • Mariola

        Czy dynamiczność kafelka MSMobile polega na pojawianiu się na nim powiadomienia o nowym wpisie w postaci numerków, …pewnie nie…?

        • Niestety nie.

          • Mariola

            Tak myślałam a przydałoby się takie coś. 🙂

          • Wiele rzeczy by się przydało ale niestety takie są ograniczenia Windows App Studio.

  • Tomek

    Działa bardzo dobrze. Jedyny problem przy aktualizacji był taki że po zakończeniu ciągle trafiała starsza wersja. Wymagane odinstalowanie.

    • Zgadza się. To jest jakiś błąd po stronie sklepu. Dopisałem informację do artykułu.

  • zbigniew M

    No teraz jest ok.wymagało odinstalowania.

  • Blitzor (Łódź)

    Ja może trochę poza tematem, być może słyszeliście że w sklepie pojawiła się pierwsza beta słynnego audio playera Foobar 2000. Gorąco polecam, jakość dźwięku na słuchawkach jest o niebo lepsza niż w innych programach. Player nie reaguje na zmiany equalizera jak inne programy, brzmi też trochę inaczej (na lumii 950XL głębsza i szersza scena i podbite basy) co sugeruje ze player korzysta ze swojego sterownika. Czasami są krótkie przycinki w utworach ale to beta, jednak znowu uwierzyłem w swój telefon jako odtwarzacz muzyki.

    Pozdrawiam!

    • ViktusYT

      To już dawno 🙂

    • Mariola

      To miłe słyszeć że ktoś prócz mnie zwraca uwagę na jakość dźwięku. 🙂

  • Ariel

    Wszystko ok, aplikacja jednak nie została w pełni przetłumaczona, np „View all”, lub „About”, czy „refresh”, itp.

    • Mariola

      Masz rację i zaraz zobaczymy komentarze typu że przyda nam się lekcja angielskiego…

      • Wytłumaczyłem w artykule dlaczego nie wszystko jest spolszczone.

        • Mariola

          Spoko spoko. 🙂

  • Krystian

    Apka o niebo lepsza od poprzedniej wersji🙂 a że trochę po angielsku to nie problem👍

    • Dzięki! Staram się aby była szybka i przejrzysta 🙂

  • Do sklepu trafiła nowsza wersja 1.2.1, która poprawia błąd z dynamicznym kafelkiem u osób, które po aktualizacji do wersji 1.2.0 miały w dalszym ciągu problemy.

  • zbigniew M

    Witam było ok.odinstalowałem starszą wersję na dwóch telefonach zainstalowałem nową jest lepsza ale brak dynamicznego kafelka.Tzn.jest przezroczysty.pozdrawiam

    • Posiadasz wersję 1.2.1? Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować. Sprawdziłem i u mnie jest OK.

      • zbigniew M

        Tak też zrobiłem.Jest ok.dziękuję.chociaż rano zrobiłem tak samo i było też cacy ale coś się namieszało ale teraz jest już dobrze myślę że będzie już ok.jeszcze raz dzięki pozdrawiam.

        • Dziękuję za potwierdzenie. Jest jakiś problem z dynamicznym kafelkiem. Niestety nie wiem skąd się bierze. Jeżeli ponownie się pojawi to będę musiał wyłączyć dynamiczny kafelek.

  • marcin

    Chłopaki szwankuje ta wasza nowa wersja aplikacji. Odinstalowałem, zainstalowałem ponownie. Owszem wersja się zmieniła, ale w Sklepie ciągle pojawia się aktualizacja i tak w kółko. Apka wygląda fajnie w nowej wersji, jednak moim zdaniem jest jakby mniej czytelna.

  • maariu

    Szkoda tylko, że przy artykułach o nowych aplikacjach – w nowej wersji apki nie pojawia się teraz (przynajmniej u mnie na L650 B.14361) odnośnik do tej aplikacji, który dawniej otwierał aplikację Sklep.
    Każdy artykuł kończy się zdaniem „Aby pobrać kliknij w ikonę aplikacji lub zeskanuj kod QR” – i brak tejże ikony.

    • Widziałem ten błąd. Będę dodawał normalny odnośnik do pobrania pod każdym artykułem tak aby był widoczny również w aplikacji. Dotyczy to oczywiście tylko nowych artykułów.